|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Met zulke namen krijg ik altijd de neiging om ze achterstevoren te gaan lezen om te kijken of er dan misschien wel wat zinnigs staat... en warempel... Maar welkom en zo... @Greycloak: Je bedoelt sejtlegez... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 09-09-2004 21:22] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Thnx |
|
quote: Ik ook niet. Ik bedoel je 'zm-tijd'. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Watblief? |
|
Hallo ik ben Stookvogel en ik ben 19 jaar; ik luister vooral van Folk, Doom, Thrash, Death metal of naar gewone folk. Mijn favoriete bands zijn My Dying Bride, Otyg en Ensiferum en morgen zal het wel weer wat anders zijn. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
och gut |
|
quote:Like I give shit. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Heuheu,...dan lees je het toch niet. Gezellig forum zeg... Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Nee wij zijn niet gezellig. Larp je? |
|
quote:Nee, gelukkig niet. Welkom dombo's..... F*ck hippies |
|
quote: Dit is de Viva niet. Voor gezelligheid ga je naar de Club Med. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee maar dat lijkt we echt wel ruig. Kan alleen niets vinden hiero Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote:Oh .. strf dan maar |
|
quote:Dat is omdat wij het niet ruig vinden en de mensen die het ruig vinden al helemaal niet ruig vinden. Zouten dus. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
F*ck hippies |
|
URL'en vergeten! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
|
|
ach...wat moest ik eigenlijk zeggen om bij jullie clubje te mogen horen? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Chelman je heerscht en ik wil je voeten kussen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:In ieder geval niet wat jij zegt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Heel simpel: "Jenje, wat is je rekeningnummer?" |
|
quote:Ben ik even blij dat ik niet bij dat 'clubje' hoor. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Lijkt me best een standaard intro...moesten er kodewoorden in ofzo...ik kan hem nog editten? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote:Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |