|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar wel een gave username. Hellhammer Oud Vuil. |
|
quote: Neeeeh neeeh Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
@aerodis: Ik heb pas iets van 70 posts dus ik moet mijn kop houden en mag niet bepalen of je hier welkom bent maar toch...welkom Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
dank je, ik zit hier ook pas net. |
|
quote: O je zit hier maar net....welkom dan EDIT: Notitie aan mijzelf: Geen grappen proberen te maken naar 7 uur 's avonds; ze zijn te saai. [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 20-10-2004 23:29] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
*zucht* Oud Vuil. |
|
een goed idee. |
|
*slaps forehead* |
|
Hoi, ik ben Nasgrath (Christian in 't echt) en ik ben 14 jaar, hou van Black/Death metal en een beetje Grindcore. Als iemand nog meer vragen heeft? |
|
quote: hoe ben je op die bijster originele naam gekomen? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Hijs mooi he? Gebruik hem nu al een tijdje. Een paar jaar geleden was ik groot fan van Dimmu Borgir en daar heb ik die naam uitgeknutseld door middel van de nicknames van de bandleden. |
|
Wat is je lievelingskleur??? |
|
quote: Waar? |
|
quote: Blauw. Enne, Filosofem, wat bedoel je nou eigenlijk? |
|
En het is wederom weer huilen met de pet op hier spelfout weggehaald... |
|
quote: Écht? Christian? Wat lullig voor je. Oud Vuil. |
|
ok, kwerd dus hierheen ge-redirect. Dus... ik ben Vahmpy, (echte naam = Tom)aus Tilburg. en de rest kun je in m'n profiel lezen. Your brothers tried to slay me, your brothers fell before me.. Ageless, Still I Am. |
|
quote: Ik vind Christian eigenlijk een best toffe naam hoor. |
|
quote: Bekijk dit eens voor de zekerheid voor je verder gaat posten http://albinoblacksheep.com/flash/posting.php Dat geldt trouwens voor alle nieuwelingen |
|
okiedokie Your brothers tried to slay me, your brothers fell before me.. Ageless, Still I Am. |
|
*hihi* Vampie heeft een dikke reet en Nasgrath is een n00b. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: nee, en knutselen is voor peuters Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Or you children of today are Children of the Grave. |
|
Tormentor_horst. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |