|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mja, beetje dom van Heiden, hij weet hoe het hier gaat. Maar ben het er niet mee eens .. Nog 2 daagies Heiden |
|
goeden dag ik ben nieuw hier dus ik dacht laatik hier een berichtje plaatsen ik luister voornamelijk black metal , af en toe ook death en grind let op mijn naam , hij zal nog vaak voorkomen |
|
quote: Welkom. Nu alleen nog leren om hoofdletters te gebruiken. Edit; Ik zie in je profiel bij interesses staan;black metal,gamen en skateboarden.Wat moet ik me daar bij voorstellen? Een booskijkend mannetje met corpsepaint die dapper door een winkelstraat heen skate met een gameboy stevig in zijn kleine vuistjes geklemd?? [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 17-10-2004 21:52] spelfout weggehaald... |
|
quote: Ben ik wel heeeeeeeel erg benieuwd wie die Destroyer of ZOG nu zal zijn spelfout weggehaald... |
|
quote: Zeker al hij eerst post nog nooit van Heiden gehoord te hebben en vervolgens post dat hij Heiden toevallig persoonlijk kent...hmmm... Hatsjikidee! |
|
quote: Hehehe. Oud Vuil. |
|
quote: Niet fucken met Nintendo! |
|
quote: Solly spelfout weggehaald... |
|
quote: Ach, ik ben in een goede bui, ik vergeef het je wel weer. Welkom boze mensen! |
|
quote: O nee, weer één! quote: |
|
quote:hhmmmmzzz ik kan daar niet echt een rede tot verbanning vinden; Zelfs niet voor Lain. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Naja, de teksten zijn weg, die zullen wel ietwat "fout" geweest zijn Oud Vuil. |
|
Heiden was volgens mij nogal reechtse songteksten aan het quoten .. |
|
Vrij rechtse teksten, ja. Ik zal het echt nooit meer doen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Voor straf alle teksten van The Papa's and the Mamma's uittypen |
|
Wie? De Papoea's en de Mamba's? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
He's back |
|
THE SUICIDAL MANIAAHAAC! |
|
ben opzich ook nieuw hier... ik luister voornamelijk naar britney spears enzo, en af en toe vin ik sum41 ook wel leuk ownee toch niet, was even in de war... luister voornamelijk death/black metal en ook bands als Enslaved en Ensiferum weet ik zeer te waarderen ToD |
|
Weest welkom Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Vanwege deze introductie heb je jezelf verneukt. Je hebt de stempel 'Gay' verdient. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ga je vlag wassen! Ik vond 't een originelere introductie dan ik de laatste vijf topics heb gezien. Niets mis mee. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hatsjikidee! |
|
ensiferum zuigt net zo hard als BS |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |