|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
interesses-skatekleren dragen..... spelfout weggehaald... |
|
fijn kan iemand weer eens zo'n wannabe metalskatertjecultureel bijscaven. Ik verwacht niet dat hij enige metal kent met uitzondering van Slipknot Cradle Of Filth... |
|
quote: Nope.Geen zin om energie aan te verspillen... spelfout weggehaald... |
|
quote: wij zijn ook één dude... |
|
quote: Ok. Wie ben jij? |
|
quote: Aarghhhh!!! Wat een taalverloedering... Ik krijg ineens ontzettende pijn... aan mijn talenknobbel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: O ja, ik weet ineens weer wat jouw oude nick was... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ben Destroyer of ZOG en ik ben nieuw, ik hou van gevaarlijke en onheilspellende metal en ik vind niks mis met verkrachting ende moord. Grapje. Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
Maat van Heiden soms? |
|
quote: Of Heiden zelf hehe... spelfout weggehaald... |
|
Heiden? Nooit van gehoord...Oh jawel, ik geloof dat ik hem wel eens op dit forum heb gezien, dat is toch die hippie? Neerschoppen die gasten. Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
quote: Yeah right... spelfout weggehaald... |
|
quote:Busted |
|
Huh? Busted? Wat bedoelen jullie? Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
666 post beatch! verveel me ja |
|
Wauw! Ik wil ook 666 posts hebben! Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
quote:Niks joh. Volgende keer beter. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Uh huh. Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
Ik ken die Heiden toevallig en ik vind het echt onzin dat hij voor racisme is verbannen, terwijl hij een tekst postte van een band, wat dus niet zijn persoonlijke mening was. Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
Is heiden gebanned??? Oud Vuil. |
|
quote: Ik kom er ook nu pas achter. Nog 2 dagen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Huh? When? Why? |
|
quote: Ik is ook nieuwsgierig... spelfout weggehaald... |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |