|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb ik nog introductie nodig. Nee, ik had me al als nieuw gemeld. |
|
quote: Je hebt inderdaad geen introductie nodig. Je nick in de actieve topicslijst verraadde al dat je een minderwaardige befkous bent. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dát, en je profiel geeft natuurlijk alle verdere informatie nodig. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Minderwaardige befkous Voel jij je eigen nou niet minderwaardig? |
|
Klein vraagje? Waarom krijg ik de onzin topic niet te zien? |
|
quote:Omdat jij nog geen 50 posts hebt. En de edit-knop nog niet weet te gebruiken. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Nebbeh stop 05 teom ej. F*ck hippies |
|
quote: Dank u voor de informatie |
|
quote:Geen probleem "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Oh shit. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Jij bent ook nieuw? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Zo voelt het vaak wel ja! Bazzio Attacks!!! |
|
quote:In dat geval.. Wees welkom "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ja wees welkom. Misschien 'n domme vraag. Maar wat is de betekenis van Bazzio? |
|
Dag allemaal!! [Dit bericht is gewijzigd door Iejoor op 17-08-2004 20:32] Shut the fuck up... Next!!! |
|
quote:U bent nieuw? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Nou ja ben al ff een week ofzo aanwezig Shut the fuck up... Next!!! |
|
quote:Schaam uzelf! En nu info! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
euh wat wil je weten? meeste staat toch in profiel haha Shut the fuck up... Next!!! |
|
quote:Nouja, wat je interessant noemt. Welkom though. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Thanx Ach ja komt vanzelf wel weer meer bij zoals een hond en uiteraard de drie ratjes die ik nu heb. (By the way...boring) Shut the fuck up... Next!!! |
|
Nou daar gaat tie dan, hoi ik ben ook nieuw hier (ja erg origineel ik weet het) Mijn naam is Federico ik wordt ook wel Fe genoemd (wordt uitgesproken als Fee). Ik ben half spaans (vandaar mijn naam ) en half nederlands Ik zing in een heavy/power metal bandje genaamd Calibern -->> http://www.calibern.tk Nou ja zoals zo velen doen hier een lijstje met mijn lievelingsbands: Metal: Ayreon Kamelot Iron Maiden Manowar Symphony X Sonata Arctica Iced Earth Nevermore Opeth Labyrinth Mago de Oz Saratoga Tierra Santa Therion Rhapsody Luca Turilli en veel meer Niet Metal: Queen (mijn lievelingsband) Clannad (deze band is mijn 1 na lievelingsband) A-ha Capercaillie Vangelis Mozart en nog vele vele vele meer Nou ja weet nu niet veel meer te vertellen als je meer wilt weten over mij, mijn band of mijn muzieksmaak vraag het gewoon. Zanger van Steel Empire. Ben ook ex zanger van Calibern http://www.myspace.com/calibern |
|
De nada! Malekith, zie je ik had gelijk! F*ck hippies |
|
quote: Heb jij je niet ooit wolf oid genoemd op een onwijs gothic forum? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |