|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Lezen, aap! [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-01-2005 11:04] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dan krijg je hier nog wat te horen... spelfout weggehaald... |
|
Spreek ABN of sterf, inderdaad. |
|
oke oke is goed man . ik zal wel weer een poging doen normaal nederlands met jullie te spreken *maar zijk niet om een schrijf fout ofzo* alvast bedankt ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
quote:Dan ´zijk´ ik wel om de interpunctie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
wat jij wil dan heb jij teminste ook wat te doen he ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
quote:Nee, ik heb wel wat beters te doen, daarom moet JIJ mij, en andere ZM'ers, niet lastig vallen met je irritante gezeik. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-01-2005 11:39] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Wel eens gehoord van hoofdletters? |
|
jahwel maar ik ben dit ook zat om eerlijk te zijn ik gaa werken de groeten ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
Doei! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Groenten! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Welkom metal_fantasy. Typo's mogen best voorkomen, maar je kan wel de moeite nemen om een woord uit te schrijven dacht ik. |
|
Inderdaad, het is anders wat vermoeiend lezen. En de meeste aanwezigen hier zijn het semi-hippe sms-stijl typen a la Hollands Metaal ondertussen ontstegen. Erg ontrui She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Bedankt |
|
Goedenmorgen. U kende mij onder de naam filosofem. Aangezien ik onder die naam nogal eens gehouden werd voor een 15-jarig blekkie met een grote bek vanachter zijn pc-tje, heb ik ervoor gekozen maar onder een wat algemenere door te gaan. Mods, doet wat u wilt met dat filosofem; ik ga er niet onder verder .... Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Ik voel al gelijk een hoop respect! |
|
quote: Welkom filosofem Edit; nog een stuk of 20, dan is het alfabet compleet [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 13-01-2005 9:31] spelfout weggehaald... |
|
[quote]Op 13 januari 2005 7:33 schreef A. het volgende: U kende mij onder de naam filosofem. Aangezien ik onder die naam nogal eens gehouden werd voor een 15-jarig blekkie met een grote bek vanachter zijn pc-tjequote] Nou ja zeg Filosofem verander je daarvoor je naam? Wie A zegt.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik moet toch eens mijn voorletters gaan registreren voordat het te laat is... Met de A. ben ik er nu al 1 kwijt van mijn officiële voornamen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
goedemorgen beste mensen, dit is al maar liefst mijn tweede post op ZM dus ik ben vrij nieuw. ik ben dus Logsplitter en de bands waarvan ik gemiddeld het meest uit me dak van ga, zijn zo bijv. The Swans, The God Machine, Immortal, Allegiance, Therion, Godflesh, Neurosis, Hatebreed, Carnivore...dat soort werk. pijnlijke stiltes ertussen vul ik op met bands als Rainbow en Deep Purple, Mortician en Aborted, Morbid Angel en Winter, Miles Davis en Paolo Conte. tot zover, voor nu. gegroet Logsplitter 4.2 diesel/bullbar/snorkel/Scorpion AT |
|
welcome |
|
Ik ben oscura.. 13 jaar oud.. en doe donald duck na... miep miep zjoeffff.... (om maar ff op niveau te blijven.. ) carcasstrid |
|
ej mokkel en jij bent? |
|
kan je niet lezen eikel? installeer dan ff braille schrift op je beeldscherm!!! carcasstrid |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |