|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kill 'em all Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
st. anger zzz |
|
quote: Wat een baggerplaat is dat. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
joh zzz |
|
*houd zich wijselijk stil* Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hoi, ik ben nieuw hier |
|
quote: vergeten bij te zette |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
sorry, maar St Anger is echt een kutplaat. |
|
quote:No shit. Doch welkom "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Hallo allemaal ben nieuw hier en voorlopig alleen maar bezig met lezen geloof ik Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Welkom! |
|
quote: Niet onverstandig. |
|
Weest welkom op ons nederige doch heerschende forumpje respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
dank jullie allemaal voor dit warme welkom.ik zal me zoals de ongeschreven forum regels gelden eerst wat onderdanig opstellen .en daarna... Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
regel 1 : Jenje heeft altijd gelijk regel 2 : ZO niet zie dan regel 1 regel 3 : Lain is een homo zo nu snap je alles |
|
quote: hmm tsja uhmm dat zijn de geschreven regels ennuh ikke is anaalfabeet .. analfabeet dus Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
En in alle andere gevallen wijzigt/modereert Helmet het bericht gewoon zodat hij gelijk heeft Welkom! Vanochtend de Unix niet vergeten op te smeren? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
regel 1b: Jenje heeft altijd gelijk Welkom nieuwen! Bruce Banner |
|
quote: Uitgekeken op Metalfan? |
|
quote: Ja is het eerste wat ik doe mijn kop hydrateren..en vervolgens janken als ik naar mijn borstel kijk..en er weer wat wilde haren zijn verdwenen Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
haha, er is een tweede Phantom Lord bijgekomen -> http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=5062 goede keuze van nickname maar welkom hoor In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
De eerste officiele ZM-groupie? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: regel 4 : Jenje is ondergeschikt aan Randstedelijke heerschers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |