|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maakt niet uit. Gebeurt wel vaker. *aai over bol* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Loetje --> Lucifer KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: He nee bah, mot geen platjes van je .. Who cares wie loetje was ... |
|
quote: Gast, waarmee denk je dat ik je bol aai dan? Vunzigerd. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Nha aan je kop te zine zit je al zo lang int vak dat de platjes uit je oren druipen |
|
quote: Moeilijk he? Typen met één hand. You perv. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
hmmm de gene met die domste opmerkingen hier zijn liberaal (op mij na dan) [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 09-09-2004 23:43] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Jenje is zijn platjes aan het aaien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Nee typen met vele bier achter me kiezen zuigt tipen met een lul in je muil gaat wel zie ik |
|
quote: En nu weer een beetje ontopic mensen. We schrikken hier potentieel amusement af. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Ja the horror dat jij ooitterug zul komen Maar stoorvogel, post eens een foto van je .. |
|
Niet zolang jij met een hand typt, mischien morgen ik ga naar bed Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote:Er zitten hier veel liberalen. Kijk maar naar Chelman. F*ck hippies |
|
quote: Hmm ik denk dat ik jullie een plezier ga doen en een ander forum zoek. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Yieeehaaaa! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
kut vroeger, toen bleven sukkels langer hangen |
|
Gatver een cowboy liberaal die denk dat Nederland een tijd van glorie heeft gekend Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Dat was snel. En nu weer ontopic. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Jazeker .. Barney .,.... one hundred and eeiiiightyyyy |
|
Als dat dé glorie van Nederland was dan zoek ik meer dan een ander forum. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote:DOE dat dan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ok tip: zit tussen je dijbene en iets onder je pens echt hij zit er |
|
Heb geduld Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Hebben jullie dan plaatjes nodig om iets te snappen? Laatste waarschuwing. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |