|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wie ben jij om zo snel te oordelen over het algemeen geaccepteerd introductieprogramma? welkom. |
|
quote: Als je er zelf maar gelukkig mee bent. Ik persoonlijk zou m'n naam veranderen. In Jezus ofzo. Oud Vuil. |
|
Ha, nee, dat lijkt me kut. Moet je je vrouw ineens Maria Magdalena beginnen noemen. Best een mondvol... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Zij moet idd 'r mond vol hebben; Niet anders om. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee dan zou ik God doen ... En dan de kerk binnenlopen: "ZO kom maar op met die donaties!" |
|
Hehehe, God van Burken, het heeft wel iets. Oud Vuil. |
|
Voornaam: De Heer Achternaam: God Hier met die centen |
|
© enzo. Oud Vuil. |
|
(c) Jenje idd Maar voor een zacht prijsje .. |
|
njah nieuw hier.. blabla... geen inspie voor een hele voorstelling... dus op/aanmerkingen, meld maar... (of vraag maar ) Life is a bitch... and so am I... |
|
Hihihi. |
|
hihi wat?? je lijkt wel een klein meisje zo Life is a bitch... and so am I... |
|
Je naam uit de laatste Highlanderfilm gehaald? Maar toch van harte welkom, wat zijn je muziekvoorkeuren, welke bands hoor je graag, van waar ben je, enz... maw zeg eens wat over jezelf Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
laatste highlanderfilm??? nah neuh... komt heel ergens anders vandaan, zonder het JUH er achter dan... muziek: death, black, trash metal... industrial, op feestjes , blabla ook A.F e.d... bands: veel... o.a Slayer, Dissection, CoB, King Diamond Maiden... en meer waar ik vandaan kom... hehe Noord-Holland [Dit bericht is gewijzigd door Faithjuh op 24-10-2004 5:44] Life is a bitch... and so am I... |
|
kijk, das beter, van harte welkom op ZM Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
quote:Ben jij al 12? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hmpf, vrij gay om je om 5:12 te registreren. Dan ben je dus best wel kansloos Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Of slapeloos |
|
quote: niet veel kanslozer dan jij... aangezien je de moeite neemt om te kijken hoelaat ik me heb geregistreerd Life is a bitch... and so am I... |
|
quote: Iemand die de toevoeging -juh achter zijn nick heeft staan verdient een permanente ban. Opkrassen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Alweer eens .. |
|
quote: Of gif in haar breezer... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ìemand die King Diamond als fav. band heeft, is erg welkom! Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |