|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heh bah!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Last van een identiteitscrisis? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ben ik zo erg |
|
quote: Nee maar wil geen opdringerige fans na het plaatsen van mn foto |
|
quote: Ik ben fan van niemand. Ik haat iedereen. Ik ben tr00 blek. Fear me. Pwnage. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Vandaar dan je een Feyenoordfan bent... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik maak een uitzondering voor de club van rood en wit! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat een aandacht voor harakiri. Heeft toch niks met die grote borsten te maken, ofwel? Oud Vuil. |
|
quote: Ajax????? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Stel niet zo van die domme vragen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: AAARGH GIJ BARBAAR!!!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nee idd iedereen weet toch dat chel het over az heeft |
|
Ugh ende kroepoek nieuwe mensen |
|
quote:Ooit van interpunctie gehoord? Welkom overigens. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
waar heb je het over wat is interpunctie Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Spreek (correct) Nederlands of sterf! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
hoe bedoel je Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ben je nieuw? Heet je de nieuwelingen welkom? Neen? STFU then! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ik praat met een n00b. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Do I smell new moderator blood? |
|
quote:Valt het zo op dan? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Ik weet niet? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Asjeblieft niet zeg ... |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |