![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wie dan? ![]() |
|
quote: Heuh, het ging toch over Faithjuh? Oud Vuil. ![]() |
|
Wat zijn we weer aardig voor elkaar. ![]() I am the 1%. ![]() |
|
Breezer slaat toe op ZM! Zullen we de naam maar meteen vernaderen in Zw@rÉmèT@L3n? (na een uur typewerk) ![]() |
|
zullen we dat maar niet doen ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: Waarom Faith? ![]() |
|
quote: uhm omdat dat gewoon me nick is... ook IRL... ooit 's gekregen van vrienden van me... die vonden dat ik veel overeenkomsten had met iemand uit een tv serie die ook zo heet... Life is a bitch... and so am I... ![]() |
|
Welke televisieserie dan? En wat voor overeenkomsten? ![]() |
|
Buffy... daar kreeg je op een gegeven moment een 2e slayer... helemaal ontspoord... zuipen sex blabla... vonden ze wel toepasselijk voor mij... Life is a bitch... and so am I... ![]() |
|
Dus je bent een alcoholverslaafde hoer? ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: hahahaha nah neuh... bij lange na niet... alleen het ontspoord is goed van toepassing... mjah dacht als ik ut nou een btje breed beschrijf dan weet iedereen wel wie ik bedoel ![]() Life is a bitch... and so am I... ![]() |
|
quote:Heuy! Immo aan de flame! Geweldig!! ![]() |
|
Hey, ik ben hier ook nieuw! ![]() bands die ik veel luister zijn: Between the buried and me Ion Dissonance The black dahlia murder Arsis Decapitated At The Gates Dillenger Escape Plan verder nog veel hardcore, punkrock, 'emo' en zelf wat hiphop..... ![]() |
|
Welcome en decapitated heerst ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
quote: als... je... niet zoveel... puntjes... gebruikt... en... normale zinnen... formeert... is het... ook... niet zo... irritant... om... te lezen... ... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 26-10-2004 10:27] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Jij gebruikt relatief net zo veel puntjes in je subtitel ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ga weg. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Nokken met slowchatten ![]() ![]() |
|
quote: Tof hoor! Hoe is het aan je te merken, op je gehandicapte Nederlands na? ![]() |
|
Welkom Jort en Faithjuh! ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
hey,ik ben dus nieuw (erg orgineel ![]() mijn naam is marco en ik woon in albergen(klein dorpje ergens in de buurt van almelo) paar van mn favoriete bends : metallica iron maiden king daimond dimmu borgir judas priest megadeth [Dit bericht is gewijzigd door necro eend op 27-10-2004 16:46] ![]() |
|
Tips voor een prettig verblijf: - Nieuw moet zijn nieUw. - Gebruik HOOFDLETTERS waar dat nodig is. - Schrijf goed Nederlands (of probeer het op zijn minst) EDIT: oh en krijg eens smaak. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-10-2004 16:38] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |