|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Schijt |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Bij deze een welkom van mij ook al mogen n00bs elkaar hier blijkbaar niet begroeten |
|
Als je weet dat het niet mag, waarom doe je het dan? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Welkom Martijn [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 12-10-2004 19:25] spelfout weggehaald... |
|
quote: omdat ik er schijt aan heb |
|
quote: oke das duidelijk, biertje dan? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: goed plan |
|
quote: Dan kom ik er wel bij jou een halen, merk net dat m'n eigen bier op is [on-topic]welcome n00bs[/on-topic] They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Hertog Jannetje? Ook voor de n00bs natuurlijk |
|
quote: HJ!!!!!!! *zit zo ongeveer al in de auto naar jou toe * *en dat terwijl ik niet eens weet waar ik dan moet zoeken They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Doe je goed |
|
kleinigheidje hou je toch They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
damn, ik heb me ook nooit voorgesteld. Hallo! ik ben ivar, maar ik ben hier vooral bekend onder mijn nick "ivar" blablabla |
|
quote: *blaat braaf mee in koortje: * Hoi Ivar, leuk dat je er ook bent! Ook eentje? [Dit bericht is gewijzigd door Yuddith op 12-10-2004 19:45] |
|
quote:En je zuigt? Doe je dat goed? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ghee, nu mag je wel even een andere hobby gaan zoeken hoor. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: dude...Alles wat ik doe doe ik goed interesse?? |
|
quote: Wat? Ben ik hier dan de enige zonder leven? |
|
quote: ....daaaar kom je nog wel achter meisje met de 162 posts maar een HJ graag! |
|
quote:Jazeker, tenzij je een hippie bent. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Yup. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ...schuift snel zijn onafgedraaide jointje onder de bank... NEE! geen hippie! |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |