|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Spuitpoep: als je je naam wil veranderen, mail Paul dan maar. Tip: het is user #1. Dit topic ajb voor introductie van nieuwe lui houden. Cheers! Bruce Banner |
|
sanks! Maar ik voelde mij nu toch even heel erg nieuw hoor , maakt dat iets goed??? :p |
|
quote: als het verder niet goed was is je posts wel gaan editten(moet je dit woord ook zo raar in meervoud spellen als deleteten ? (ja ik heb dictee zooi gekeken op tv) ipv antwoord op je vraag te geven ontopik : Hoi newbies |
|
Al eerder gezien... op een forum dan? nujah , wel leuk omte horen Denk er eens over :p -DEN PERFEKTEN TRAUM - |
|
nieuw |
|
quote: Nee is geen PV. |
|
quote:welkom Je hoeft vooral niet meer over jezelf te zeggen hoor. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
RAAAHHH!!! Nieuw slachtvee!!! Ahem. Zei ik dat hardop? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
pas vooral op alt x .. dat is me toch een schavuit ... |
|
Neen, je typte het in op je toetsenbord en klikte op 'verstuur reactie'. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Serieus? Maar, maar, maar... 't ging per ongeluk... Echt waar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: oud... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Nee, Robijn intensief... spelfout weggehaald... |
|
"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
@Varanus: @Raefelaer: welkom Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
ben ik met mijn kale kop nu ook soort van een nieuwe ZM-er of wat? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
vast wel Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
KEWL! nou uh ik ben kale Invictis Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Oud Vuil. |
|
Nou ik zal me ook maar eens voorstellen dan. Ik ben 26 jaar en kom uit Dordrecht. Mijn smaak qua metal is vrij breed. Ik zal een lijstje bands posten die ik goed vind, maar er is volgens mij weinig logica in te ontdekken. Mijn favobands zijn in ieder geval Maiden en Dream Theater. Verder ben ik een regelmatige concert/festivalbezoeker. Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel. In willekeurige volgorde: Dream Theater Iron Maiden Guns N' Roses (oude) Hypocrisy In Flames Demonoid Type O Negative Joe Satriani Steve Vai Death Metallica (oude) Pantera My Dying Bride Bruce Dickinson Napalm Death Opeth Bolt Thrower Rammstein Slayer Brain Storm Judas Priest Symphony X Therion En ik ben vast nog wat bands vergeten. |
|
Wilkommen ihr N00bs. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kijk, zó moet dat! Welkom! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Welkom, oh, onbeschreven bladen der onschuldigheid. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hehe bedankt! (Ik lees hier al een tijdje mee ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |