|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
A-NUS A-NUS A-NUS A-NUS A-NUS |
|
Nah...je bergijpt me wel denk ik. toch? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote:Met het nodige 'ellebogenwerk'.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
VRaag jezelf eens af .. wat voeg je hier toe |
|
beleefdheid? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote:Wat hebben we op een metalforum aan 'beleefdheid'? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Dat doe je maar met je moeder |
|
Jij vind je zelf wel heel erg troe hè? METAL IS EVIL 666 BURN BURN BURN....zielig hoor Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
man ik ben so ommeunig true heb al 666 biertjes op he mamma? |
|
quote: Satan roeleert. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jaja ik ben zwaar onder de indruk, is dit metafoor gedoe voor de grap of zijn jullie echt zielig? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote:Jij bent de grap. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Grap? NIemand maakt grappen over Lord Satan! Praise Hail Satan! 666 WAAAARGH KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
cut your vlees en worschip satan! heuj mt de drommelsch |
|
Hij heette Satan vóór dat hij gevallen was. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Hallo...lynchmob?! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Praise AHRIMAN F*ck hippies |
|
He Hoer |
|
quote: Ik dacht dat hij Lucifer heette. Tegenwoordig is het geen Lucifer meer. Het is Aansteker. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zwaluw was his naam |
|
Déjà vu! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja heÿl de aansteker Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Let me guess je blowed daglijks je harses van de kachel |
|
quote: Hey slet. En het was Loetje. Trust me. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |