|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb ongeveer 10 jaar geblowt, dus werd es tijd om te stoppen. Voor nu dan, ik zeg ook niet dat ik nooit meer een blowtjuh zal roken. Maar als je de hele dag thuis zit is het gemakkelijk om er een stuk of 8 per dag te roken bijvoorbeeld. En idd er zijn ook genoeg mensen die zonder iets te gebruiken al een slecht geheugen hebben... Waar dat aan ligt tja..... Genoeg ideeën maar ja om die hier te gaan noemen.. Zal me niet in dank worden afgenomen denk ik! |
|
quote:Als het saai wordt moet je weer eens wat anders proberen |
|
quote: Ach, net als met bier, af en toe is het wel lekker. |
|
zo deze week ff hash gemaakt van de eigen plant. is wel goed rookbaar en scheelt een hoop geld. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-12-2004 18:42] |
|
Hoe -en hoe lang- kan je hash of wiet het beste bewaren? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Volgens mij behoor je die dingen niet te bewaren maar zo snel mogelijk te verbranden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hehehe, inderdaad. Het is volgens mij goed houdbaar. Maar als je het echt lang wilt bewaren dan zou ik het in de vriezer gooien, hoewel ik geloof dat dat niet echt nodig is. Maar je moet het roken, wiet is vet als je hem een paar uur of langer uit het zakje haalt en goed droog laat worden, je kunt hem superfijn kruimelen dan en des te kleiner de deeltjes des te harder hij klapt omdat er gewoon totale verbranding is ofzo. THC verdampt toch niet snel. Idem met hash. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Al bewaar je je zooi te lang, raak je het een keer aan het is het gelijk stof... Maar volgens mij is dat wel heel lang... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: ik had gewoon zin om je te quoten..verder niets te melden ofzo Maar iig ligt het ook nogal aan hoe "oud' het spul is wat je koopt. Soms heb ik wiet die ietswat vers lijkt. Dan laat ik het op mijn bureau liggen zonder verpakking/bewaarapparaat/zakje. Soms heb ik wiet die zo droog is dat het bijna kapot gaat als ik het aan raak. Maar euh...wiet moet je gewoon roken en, anders niet kopen. Of moet je wat bewaren voor een maat van je? Suck my piss |
|
quote: Ik dacht dat ik inging op een vraag van iemand anders. Tsja je kan er anders ook heerlijke brownies van maken, maar roken blijft het best... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Hehe, klopt! De rest van mijn post is bedoeld voor iedereen die zin heeft om het te lezen. brownies [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 21-01-2005 17:48] Suck my piss |
|
Tot voor kort moest ik medicijnen(nu officieel nog)gebruiken waar ik als bijwerking stoned/dronken van werd. (Wat krijgen jullie weinig stufi (stuff financiering?).) |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ach, ik rook al 2 jaar niet meer. Blow al 3 maand niet meer. En morgen word ik door een onoplettende vertegenwoordiger doodgereden op een zebrapad. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Weer een onderzoek met mensen die 10.000 joints per dagen roken? |
|
quote: Hmmm jij moet ook maar eens ophouden, zo te zien. Bruce Banner |
|
quote: Oke, 350 per week. |
|
Hmm kga maar es een fakkel bouwen. ff de dubbele puntjes op de I zetten.. |
|
quote: |
|
quote:Jij ook al? |
|
Jodeli! de lokale dealer heeft weer onmeunig goeie wiet voor weinig. ik ga hem dalijk maar eens ff met een bezoekje vereren [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 11-02-2005 20:40] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Iemand bekent met Hollands Glorie?, heb net 10 zaadjes gekocht... [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 12-02-2005 17:32] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: zaad heb je toch geen klote aan als er een mannetje tussen staat heb je niets aan je weed. weed kan je behoorlijk lang bewaren, ik heb 1 jaar gedaan om 1 grote plant op te roken, maar het werkte altijd, alleen de smaak werdt wat vreemder. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |