|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe Je moeder. |
|
quote: Purple? Meer paarse ken ik nie. En die valt wel mee hoor. Ligt eraan, hoe heavy die gekweekt is. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Volgens mij bedoel je Purple(haze). Ik moet het niet. Hendrix wel Suck my piss |
|
Purple Haze ja, zo had ik het gehoord. Enkel gezien, het effect dat het scheen te geven kan mijn hartje niet aan vrees ik. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Soms als ik afschijt kun je er ook wel lijp van worden...Nu alleen nog iets bedenken om het te verpakken en er is een nieuwe drug op de markt: Sketamine [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 28-07-2005 16:10] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik gruw dan ook van de duurste wietsoorten bij de shop. Wat een zooi, het lijkt wel harddrugs. |
|
edelweiss vind ik het lekkerste, maar dan lekker sterk, ongeveer 50/50 shag en weed, liefst nog iets minder shag ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Shag "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Tabak Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: shag (de ~ (m.)) 1 gekorven tabak voor sigaretten |
|
Tsja, ik draai ook het liefst met zo min mogelijk tabak. Niet alleen wiet is duur. |
|
Ah zo. Nou, gebruik ik dan toch altijd voor 3/5 in m'n joints. Maar 'n pakje sigaretten is hier dan ook maar 1.30 euro ofzo "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Het schijnt ook lekker te zijn met stront van een papegaai als tabakvervanger |
|
quote: Sigaret in den joint? Nee, liever niet. Laat staan iets van papavergaai-shit. Gewoon halfzware shag. |
|
Het beviel mij altijd goed met Gauloise |
|
quote:Tjah, ik haal m'n tabak uit sigaretten. Is wat gemakkelijker verkrijgbaar/verplaatsbaar/verklaarbaar. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Buiten nederland, das logisch. Al kreeg ik het in florida usa nog voor elkaar om een pakje halfzware drum te kopen. |
|
quote: Inderdaad.. Jaren niet geblowd, easy weer begonnen met een stuffje, prima, prima. Wietje gehaald KADENG!!!!! |
|
quote: Als in: helemaal naar de klote? |
|
Die zooi is gewoon veels te sterk! |
|
quote: Ja, echt 5 uur lang van de kaart gewoon... Hmmm.. Halfzware shag is op, peuken zijn op. Dan maar een J draaien met Javaanse 3/4. |
|
quote: Ik trek het tegenwoordig ook helemaal niet meer. Na wat gezeik nog 1 poging gedaan en daarna maar helemaal gestopt. |
|
quote: Wat ook niet meer 3/4 heet. Dat rook ik normaal en dat viel me laatst op. Nu steek ik wat op. |
|
quote: Ik heb het een jaar of 2 niet getrokken. Echt stoned hyperventileren, niet tof Maar nu heb ik er geen problemen meer mee quote: Ow? *kijkt op pakje* Verdomd Er staat alleen nog maar "Tembaco" op. quote: Proost |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |