|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Drugs heerschen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Alcohol, wiet, hash, ecstasy, speed, coke! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
nee alleen wiet en hash en bier verder niks |
|
Pastiekzakjes lijm mvg wk10 |
|
Feel good hit of the summer "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Alleen weed,alleen domme drugswet in Belgie |
|
alleen hash en spacecake |
|
Helemaal niets ... zelfs alcohol bijna niet meer ... |
|
Wiet en anders niet. Behalve aangeboden hasj, natuurlijk. Oud Vuil. |
|
Wodka! En bier, verder geen drugs voor mij.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wat een werk zeg, dat oogsten. Veel en intens. Ik kreeg er hoofdpijn van. Maar ik ben er rijkelijk voor beloond. |
|
no shiaat al weer op zeker? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-12-2004 7:15] Suck my piss |
|
Grotere kans op psychose bij jeugdig cannabisgebruik MAASTRICHT - Jongeren die voor hun zestiende jaar cannabis gebruiken, lopen een veel groter risico op een psychose dan mensen die daarmee op latere leeftijd beginnen. Dat blijkt uit twee grote bevolkingsonderzoeken waaraan onder anderen drie onderzoekers van de Universiteit Maastricht hebben meegewerkt. De resultaten van het onderzoek zijn woensdag gepubliceerd in het toonaangevende tijdschrift British Medical Journal, meldt een woordvoerder van de universiteit. Uit eerder onderzoek was al gebleken dat er een relatie bestaat tussen cannabisgebruik en psychotische aandoeningen. Het nieuwe onderzoek toont aan dat niet iedereen even gevoelig is voor dat soort gevolgen op langere termijn. Aanwezige aanleg De onderzoekers hebben verder ontdekt dat naast de leeftijd ook de al aanwezige aanleg voor een psychose een belangrijke rol speelt. Zogenoemde kwetsbare jongeren lopen door cannabisgebruik 50 procent meer kans dat ze er daadwerkelijk last van krijgen. Bron: Nu.nl I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Klopt helemaal |
|
Gelukkig ben ik op m'n 17de begonnen. Oud Vuil. |
|
quote: Speed ben ik niet kapot van; tast je maagwand aan nl; voor de rest op zich weinig mis mee. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hehehe...die Belg met die bos tulpen in z'n maag..... Die had dus de verkeerde bolletjes geslikt spelfout weggehaald... |
|
quote: Als je serieus je stufi aan wiet uigeeft dan mag je van mij de ziekte krijgen wiens komst op aarde vandaag gevierd wordt. Hier word ik schijtziek van. Belasting betalen voor fucking drugs. En dan gaan die paupers nog zeiken dat de stufi niet genoeg is. Ik mag hopen dat je dit niet serieus bedoeld heeft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ik ook Kankerlul |
|
quote: Mwoah, los zittend gebit, naar de klote van het knarsen heerscht nou niet echt.. Oud Vuil. |
|
Ik heb ook veel wiet van mijn stufi gekocht. Echt perfect, scheelde me vakken vullen of kranten te dump.. eh lopen. Mijn geld, mag ik mee doen wat ik wil. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: dat kan helemaal niet chelman...dat van die wc brillen was ook onzin. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-12-2004 18:02] Suck my piss |
|
quote: Moet je ook kauwgom knauwen of jawbreakers heheheh The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |