|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de betere tips!! Voor meer drugs in films, check Requiem for a Dream of Fear and Loathing in Las Vegas Suck my piss |
|
Fear and Loathing in Las Vegas was een tijdje terug op TV. W.O.W. Wat een film. |
|
zeker! gave rol van Depp en bepaalde stukken zijn echt quotebaar! Suck my piss |
|
Als het me lukt om er af te blijven ga ik mezelf belonen ghehehe, dan ga ik een handeltje opzetten en zo lekker verdienen. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Nog niet zo lang geleden "Trainspotting" gekeken, een verhaal over een aantal heroïnejunks in the UK. Een -maffe- film, die me meteen liet zweren nooit een naald met dat goedje in mezelf te prikken... [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 12-07-2005 23:26] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Wow, heb je die film nu al gezien |
|
Trainspotting! geweldige film [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-07-2005 23:26] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Waarom is dat bijzonder? En @ElitE: vast, ja, was zelf niet zo helder tijdens 't kijken "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Het is een film uit 1996 |
|
quote:Oh werkelijk. Nou, wil niet zeggen dat 'k hem onlangs niet gezien kan hebben, toch? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
elke zichzelf respecterende dopehead heeft die film TOEN natuurlijk in de bios gezien |
|
toen ze 7 was was ze natuurlijk al een junk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ja, eh, wat ElitE zegt... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
je kan niet vroeg genoeg beginnen.. |
|
nu ben ik benieuwd naar je eerste woordje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
da-da-dope, uiteraard. |
|
quote: "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ik heb alleen flarden van die film gezien, maar waar dat aan lag? Iig weer een jointje in de aanslag. Btw. M'n 4 planten doen het buitensporig goed in de achtertuin, ik zal morgen een foto'tje plaatsen. |
|
Neem jij de witte maar, die heb ik al eens gehad. |
|
Prima, neem jij de rest. |
|
welk(e) soort(en) heb je? ik heb goede ervaring met edelweiss, duurt 2 keer zo lang als skunk om wat te krijgen, maar het is erg sterk en er komt veel aan, ik had genoeg om er een jaar van te doen, en dan had ik door verkeerd drogen maar 1/10 kunnen gebruiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik wil ook wat planten op mijn balkon, maar mijn vader is de huisbaas en zou er niet blij mee zijn. Nu maar weer mensen leren kennen die het een en ander in de aanbieding hebben, want het in de coffeeshop halen is toch wel duur. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-07-2005 1:52] |
|
hmm ik vind het eigenlijk erg goedkoop, voor 6 euro haal ik voor 3 joints waarvan we met z'n 3e kunnen doen, in principe 9 keer plezier voor 6 euro, veel goedkoper dan bier. maarja een plantje kweken is veel leuker, het geeft boomknuffelen een hele nieuwe diemensie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vergeleken met bier is wiet natuurlijk erg goedkoop, dat is waar, maar de tijd dat ik nog onder college boterhamzakken met 12 gram wiet in ruil voor een dikke knuffel kreeg mis ik wel. Edit: Oh, en het lijkt me ook wel een leuke bezigheid ja, dat kweken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-07-2005 2:14] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |