|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yo schaep vette foto hiero Drugs zijn da poep |
|
Joint ja, zin in. |
|
ik draai er eem een lekker na het werken... Suck my piss |
|
de onrijpe magnetron weed werkt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Hehe, vet ontspannend. |
|
quote:Vanavond maar weer dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
junks... dat weer wel! Suck my piss |
|
Hoe hard ga je op die luchtverfrisser Explosion? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Je bedoelt die 'buisjes' Explosion? |
|
quote: Ik zag er net iets op TV over vandaar The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jongens en meissies, drugs hebben voor- en nadelen. Gebruik met mate, en de voordelen zullen hoogtij vieren, terwijl de nadelen tot een minimum worden beperkt. Het is echter zo dat er altijd een risico blijft bestaan! |
|
quote:Sprak hij zonder sik "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik heb nog een flinke hoeveelheid truffels hier, ga ik zo maar eens eten denk ik. Vorige week was ook wel heersch, ik een aardige berg truffels op, niks aan de hand op wat versterking van kleur en wat andere dingetjes. Maar ik zet de TV aan en iedereen ziet er ram verwrongen uit. Ik twijfelde eerst, ik was MTV aan het kijken. Ik dacht dat de clip gewoon wazig was, maar ik ging zappen en iedereen zag er super verdraaid uit. De meeste mensen zag ik als karikaturen, maar bij veel mensen zag ik een normale kant en de andere kant van hun gezicht zag er helemaal kwaadaardig uit, het verdraaide constant ze zagen er uit als demonen enzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:man man man.. blasphemische wetenswaardigheden-topic? |
|
Fuck, ik vertel straks wel...REizen...... Waar be ik sowieso Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Fuck, dit is heftig!!!! Is de zesde keer dat ik hier ben, ik zie geen vraagteken op mijn toetsenboed Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Gaat relaxt daar? |
|
Ik zeg even niks meer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gaat al beter nu. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
Wel nog extreem in een trip, maar ik weet ongeveer weer waar ik ben. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
En wat daarvoor was weet je ook nog? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |