|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: zegt de gast wiens familie de studie betaalde ik mag dan aannemen dat je die ook netjes hebt terugbetaald? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-12-2004 18:07] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Botmongool. Dat mijn familie de studie betaalde wil niet zeggen dat ik er niet naast gewerkt heb en zelfs een bedrijfje gehad heb.... Daarnaast is er een verschil tussen het geld wat je van belastinggeld ontvangt en het geld wat je van je familie krijgt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:In dat geval had ik geen stufi genomen. LAat ik het zo zeggen, ik begrijp je bezwaar, maar geen 18 jarige die daar zich wat van zal aantrekken. Lijkt me ook verstandiger om bijvoorbeeld al het stufi geld te steken in het verlagen van schoolgeld, om maar een gek voorbeeld te noemen. Ik voel me ook totaal niet schuldig dat ik stufi geld gebruikt heb om wiet te kopen, hadden ze maar geen geld moeten geven. Ben overigens al een paar jaar gestopt met blowen. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 01-12-2004 18:10] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Suck my piss |
|
quote: Hahaha big deal hoor. Je bent heel speciaal Wie zegt dat mensen die stufi krijgen dat niet doen? quote: Ja het is allebei een gift heel goed van je [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-12-2004 18:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee, zo hard gaat dat niet bij mij. quote: Dit heeft ik wel serieus bedoeld. Wat Azagthoth zei, het is mijn geld. |
|
quote: Heb ik dat gezegd? Nee. Ik reageerde op je stelling waarmee je impliceerde dat ik op mijn luie reet geld zat te scoren van mijn ouders. quote: OK ik zal het voortaan extra duidelijk neerkalken omwille van je beperkte geestelijke vermogens: Ik bedoel dus giften van overheidswege die uit gemeenschapsgeld betaald zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je hebt ze dus niet terugbetaald? Ok that proves my point. quote: blahblah...het gaat in beide gevallen om steun trekken van buiten. Mensen die toevallig een vermogende familie hebben hoeven niet voor hun eigen eer terug te betalen en mensen die het moeten hebben van stufi dus wel volgens jou. Duidelijk en tekenend. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
In 'De Steeg' in Woerden, 5 gram purple haze voor 12,50. Veel blaadjes, en zaadjes. Erg vreemd spul Maarja 12,50 voor 5 gram is ook niet veel.. [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 01-12-2004 18:54] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Klinkt meer als purple haze restanten. Oud Vuil. |
|
quote: None of the above! Maar een bakkie koffie kan altijd natuurlijk! |
|
quote: nee dat niet, het was toch wel een flinke top en een paar kleintjes... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Iedereen moet terugbetalen. Het is echter in bepaalde landen zo dat je geen geld aan je naaste familie terugbetaalt tenzij het echt strikt noodzakelijk is. Het heeft niks met vermogen te maken. Ik heb ook weleens geld aan mijn jongere broer geleend. Het zou niet eens in me opkomen om het terug te vragen tenzij ik mijn huur niet kan betalen. En ik vind dat iedereen de stufi moet terugbetalen, vermogend of niet. Blijkbaar ging het in de gevallen die ik aankaartte niet om echt noodlijdende gevallen aangezien de stufi voor persoonlijk vertier aangewend werd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: zeker omdat veel stufi gebruikt wordt door mensen die niet willen werken en daarom maar naar school gaan of dat de opleiding weinig zin heeft omdat je met werkevaring net zo ver of verder komt (behoorlijk veel voorkomend in het MBO) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Stufi? Werken met je stonede kadaver. Oud Vuil. |
|
op middelbare school meestal wekelijks wiet (vanaf de 3e), maar nu slechts alcohol en heel erg op zijn tijd een gelegenheidswietje, hehe |
|
Vooral bier en wiet. Heb wel zin in weer een stevige paddotrip. Mijn vorige is alweer van een paar jaar terug. VETTEN / LIPIDES / FETT / FAT | 20g |
|
Heb tot nu toe in mijn leven xtc, paddo's, wiet, hash en alcohol gehad, en ik heb absoluut niet het gevoel dat ik daardoor een minder gebalanceerd persoon ben geworden, ik ben imho juist veel kritischer tegen het leven gaan aankijken, meer vragen stellen bij hetgeen simpelweg aangenomen schijnt te worden door velen. Ook ben ik door mij ervaringen in trippen met anderen wel positiever tegen het leven aan gaan kijken. Ik blijf bij mijn overtuiging dat (bepaalde) drugs een welkome verbreding kunnen zijn van ons over het algemeen te beperkte gezichtsveld. Ik kan natuurlijk niet voor alle mensen spreken, dat zou "folly" zijn, maar ik denk dat het veel mensen goed zou doen even het alledaagse naast zich neer te leggen, en in een andere wereld te stappen (af en toe) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Daar heb je ook kunst voor The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wat kan een familie daar nou tegen hebben. quote: Het zou ook vanuit hemzelf in hem kunnen opkomen om geleend geld terug te betalen... quote: Ja dat maakt niets uit quote: Dit is wel triest idd quote: Dan ligt het in eerste instantie aan de opleiding. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2004 18:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat is zeker wel een gafe actie! |
|
quote: Natuurlijk komt het in hem op. Hij weet echter dat ik dat geld van hem niet zou accepteren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is een cultuurverschil Chel Integreren jij! Stufi is altijd deels een gift geweest, behalve (zoals bij de meesten) als je veel aan "sociale ontwikkeling" doet tijdens je studie .. Stufi is goed anders krijg je van die Amerikaanse taferelen waar rijke sukkels universiteiten kunnen bezoeken en arme geniën in de dop aan de lopende band eindigen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |