|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat zal wel niet meer mogen. |
|
Idd, halfzwaar zal wel te gezond klinken. |
|
ja.. Maar dan vind ik dat "light" op bier, zoutjes etc. ook verboden moet worden |
|
Wat "wij" vinden is natuurlijk niet relevant. |
|
ach, ja , hoe je het ook went of keert, het is en blijft ongezond. Van milde shag krijg je echt geen milde kanker ofzo, hoor. Maar, ik draai er maar weer eentje |
|
Gewoon slapjes tegen aan houden. Dan valt het wel mee. Suck my piss |
|
Giseter big bud gehaald bij de glory dat moet even getest worden.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Drugs! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mwah ik begin er maar niet aan. De chemische processen in mijn lichaam zijn niet helemaal zo als het hoort, daar heb ik geen drugs voor nodig omdat te verstoren. Gebruik ook medicijnen dus dat lijkt me helemaal niet handig. |
|
De chemische processen in mijn lichaam heerschen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Daarom ben je de volgende dag ook weer nuchter na een nacht flink zuipen |
|
quote: Ik ben altijd nuchter. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dan heb je of een snelle lever of je weet je te beheersen. |
|
Mijn lever is zeer getrained, als er Olympische Spelen voor levers zouden zijn, zou die van mij waarschijnlijk een medaille winnen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
En omdat we het toch over drugs hadden, de nodige stimulantia laat de alcohol natuurlijk ook minder invloed hebben. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: I.E. bodempje? |
|
I.E.? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Internet Explorer? |
|
Id Est, jongens. Which is. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Jullie hebben toch wel Engels gehad? I.E. Id est - that is E.G. expluum grati - for example [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-08-2005 19:25] |
|
Latijn zuigt! Taal van de Christenhonden! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zouden zij ook drugs genomen hebben, ten tijde van Rome's hoogdagen enzo? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ik geloof niet dat sperma onder de verdovende middelen valt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |