|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Damn das best heftig ja |
|
Nee indeed, daar sluit ik me bij aan. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Gewoon doorgaan man... je gebruikt toch drugs om te trippen en daarin onrealistische dingen mee te maken enzo... Vet gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 29-05-2005 12:13] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mja. Drugs zijn leuk. Als het niet leuk meer is, kun je er beter mee stoppen, imo. Sterkte, heiden! |
|
inderaad wim, ben ook nog aan het revalideren van gisteren avond maar ach, het was wel gezellig.. heidens verhaal klinkt minder gezellig, extreme bad trip.. maar trip je vaker alleen? vind er zelf niks an alleen.. moeten altijd wel wat maten bij zijn, is zowiezo ook gezelliger. mja persoonlijke mening. succes http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Hier in Nieuwleusen kan het wel, gewoon per stuk. 3.- Euro. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Wiet doet niet meer zo heel veel bij mij (heb wel eens een goede trip gehad, maar dat is alweer even geleden) en zelfs hash doet me eigenlijk niet echt meer iets, dus heb ik laatst eens een cokejoint geprobeerd van een kennis, maar ook dat was niet opzienbarend Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar paddestoelen en wil ook xtc nog wel eens proberen, maar dat stel ik eigenlijk al een jaar of 4 uit, aangezien ik het al in huis heb, maar niet aandurf. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Nieuwleusen is 109.4 km bij mij vandaan, volgens de routeplanner. Iemand anders? |
|
quote: Gewoon niet doen dan. |
|
quote: Ach, ik ben wel benieuwd naar het effect. Maar het versterkt hoe je je al voelt, dus moet je eigenlijk een euforische bui afwachten. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
En je moet maar afwachten wat er in die zooi daadwerkelijk verwerkt is. Ik neem dat risico niet, niks voor mij. |
|
precies. Dergelijke chemische shit pomp ik mijn lijf liever niet in. De herkomst blijft altijd een vraagteken, en de ingrediƫnten al helemaal. |
|
Ik heb ze gekocht van iemand die ik goed ken en die ze zelf ook heeft geprobeerd, dus dat zit wel goed. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Maar toch, je durft het niet echt aan. Als ik in die positie was, had ik dat spul allang weggegooit. |
|
quote: Gelukkig dat we niet allemaal hetzelfde zijn Ik heb er best veel geld aan gespendeerd, ik ga ze niet zomaar weggooien De dag dat ik 't durf komt echt wel "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
ja mooi. Dan werk je die shit naar binnen, en na 5 minuten denk je: "was het nou wel zo slim..." dag euforie, hallo dwangbuis . |
|
quote: Snel een vinger in je strot in dat geval. |
|
quote: Dat scheelt. Misschien... Tegenwoordig kost dat spul geen reet meer. En dat zegt natuurlijk wel wat. |
|
quote: Nah, van XTC ga je niet hallucineren he? Van paddestoelen of LSD bijv. wel. Daar zou je dus eerder aan bad tri van kunnen krijgen dan van XTC. XTC kun je wel overdoseren en dan raak je oververhit, maar zoveel XTC heb ik helemaal niet. Ik bene r echt wel bewust mee bezig hoor, maar ik waardeer jullie bezorgdheid "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
ik heb verhalen gehoord , mensen die hun versgezette piercing met grofgeweld verplaatsten enzo, nounounou... |
|
quote: "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Spuiten die meuk! Hop in je slagaders en chillen maar! Ik wil ook wel eens eenm bekende kop op Hart van Nederland voorbij zien komen godver |
|
quote: Bukken dan, slet. Edit: Heiden, doe dat maar niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-05-2005 23:45] |
|
quote: Daar begint het mee... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |