|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, over drie weken oogsten, nog niet koken. In de tijd daarvoor eet ik pizza. |
|
Ik vond hash altijd nogal gay. Neem gewoon goede wiet |
|
Om te vreten? Snap er weinig meer van ... |
|
Je kan het ook vreten, maar dan wel in een cake. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-11-2004 18:46] |
|
nee dank je ... |
|
Of één van de vele andere gevarieerde recepten. |
|
quote: Ik hoef het ook niet hoor (niet meer in ieder geval). |
|
quote: Ik denk dat ik morgen wel weer een flinke bak snert naar binnen werk, maak je maar geen zorgen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-11-2004 18:53] |
|
quote: Lijkt me een strak plan! [qoute]Op weg naar Tearful Dawn. [/quote]oja, had ik kunnen weten Extreem is trouwens ook wel een fijne wiet. Niet echt bijnonder qua smaak, maar wel van effect Oja, en ik had pas nepal (hasj) gehaald, en in een pijpje opgerookt, is ook wel heel fijn respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Van Nepal heb ik wel goede dingen gehoord inderdaad. Extreem zal ik eens proberen. Ga je met Marianne mee naar God Dethroned of ehm... die andere bands deze maand? |
|
Weet ik eigenlijk niet. GD? waer? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
12 nov: Mangled, Severe Torture, Enraged 26 nov: God Dethroned, Instil, Deadhead |
|
woar? Vera? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ja. |
|
misschien wel, maar dan wil ik wel de hele nacht in groningen blijven hangen, want anders moet of ik rijden of iemand anders die dan direct na het concert naar huus wil... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Maar ik heb een slaapplaats. En drugs, om maar even on topic te gaan. |
|
Kelere, is dat niet ietwat veel herrie voor een stonede mind? Ik vond my dying bride en the gathering een beter alternatief, toendertijd. Oud Vuil. |
|
Hehe, ik blow ook liever na concerten hoor, of het moet drum'n"bass of zo zijn. |
|
Wiet en doom heerscht! Oud Vuil. |
|
Zal het eens proberen. Ik luister de laatste tijd vooral stoner rock onder het blowen. Power metal bevalt vandaag ook wel goed. |
|
inderdaad is het relaxter om natijd te blowen ja. in tegenstellig tot festivals, dat is altijd gaaf om daar met een stonede kop rond te lopen en vrienden maken met idereen ( of in ieder geval een poging tot doen) Maar een slaapplaats klinkt wel goed! hoewel een nacht doorhalen in de stad ook wel heel ok is respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
ja, powermetal en wiet is heersch! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Festivals zijn anders inderdaad. Als je een nacht doorhaalt wil ik ook best meedoen hoor. |
|
gaan we dan ook gouden zegel drinken? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |