|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
watje mvg wk10 |
|
schatje "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Dat vind ik verstandig! |
|
Hash, Coffee & Bananas massive. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-06-2005 18:17] |
|
Hash, Guinness & Requiem For A Dream Soundtrack massive. |
|
prostitutedisfigurement, broodje ham, Sneeuwwitje Suck my piss |
|
Zakdoeken, returnity, en pingeling van mensen die wat tegen me zeggen op msn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:*pling* Hmm.. |
|
Er was eens een pling ´t is nie da´k erover zing dat het belangrijk was Er was dus een pling die de ernstige fout beging te plingen op het foute moment Er was eens een pling zo´n ernstig fout ding dat geen mens die pling meer kent The End "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Einde. |
|
quote: quote: |
|
Hehehe, heeft hij het toch 1 hele dag volgehouden. |
|
quote:Roken en eten tegelijk Doet me denken aan een figuur op de shagfabriek in Joure, die rookt ook terwijl ie z'n brood kauwt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hehe, die rookt waarschijnlijk ook onder de douche, tijdens het slapen en bij de tandarts. On-topic: |
|
heersend onderschrift! Spinvis is echt geweldig! Wist niet dat jij er van hield (als bijna niemand hier denk ik) Heb je beide cd's wim? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jazeker! Ik ben zwaar gek van deze "band". Fav's: - voor ik vergeet - bagagedrager - kindje van god - astronaut (versie met de zangeressen) Ach, ik vind bijna alles zowiezo erg goed van hem. 1 van de weinige artiesten waar ik de releases meteen van heb aangeschaft. Heb je het nieuwe nr al mogen beluisteren? Hier de link: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=6005173 Onderin, idee zeventien. En alweer briljant. |
|
gaaf, dat ga ik morgen eens beluisteren. Ik vind de orginele "Astronaut" wel gaver hoor. Die dvd met al die oude knarren als sessiemuzikanten! Die gitaarspeler was zowat 80! vet [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-06-2005 0:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hans Dagelet zit nu ook in de band! http://www.spinvis.be/ Daar staat tenminste af en toe wat nieuws op, op de spinvis.nl site is tegewoordig weinig te beleven, wat erg jammer is. Dat was een erg gave inter-actieve site. |
|
raar, het is toch geen belg, Nieuwegein! word tijd voor een SV topic.. site werkt niet overigens [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-06-2005 0:42] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Weetje, dat dacht ik al een jaar geleden ofzo, maar ik wou eigenlijk niemand ermee vermoeien. Ik hed/heb het idee, dat er weinig animo voor spinvis is op dit forum, kortzichtige apen als de meesten hier zijn, hehe. Maar de mensen die het ondertussen kennen in mijn omgeving, zoals mijn vrouw, m'n zwager en vriendin, die vinden het ondertussen ook geweldig. Deze band heeft gewoon meer aandacht nodig! Maak jij het topic even aan? edit: verrek, idd, ineens werkt de site niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 25-06-2005 0:45] |
|
ja, doe ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: DOe em de groetn!! Suck my piss |
|
Speed is rommel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dat ik zing over een pling wil nog niet zeggen dat ik zweef in de vijfde dimensie ruimte ring "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |