|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is niet de beste wiet inderdaad, je wordt er goed stoned van maar het is niet erg lekker, de prijs zeker wel waard in ieder geval. Over wietthee: "En het werkt ook niet echt, je wordt wel lichtelijk high maar verder niet, kun je net zo goed even aftrekken." http://www.azarius.nl/productinfo.php?productmain=100&tabID=2&category=23 Ziet er wel goed uit, iemand die er ervaring mee heeft? "I think the result of kit is the moste enojoyable thing on earth! I could live seen all those colors! forms, threes, sun, sky, flowers!!! all details we can not see. Also, having so much fun & laugh!! thanks a lot, everybody on earth should at least once live this wonderfull experience. Thanks azarius!!!!! Aguante!!! Yupi!!!" Volgens mij zit Nintendo hier achter. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-10-2004 15:51] |
|
quote: Dit doet heroïne met je. http://news.bbc.co.uk/1/hi/in_pictures/3973979.stm Oud Vuil. |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ziekelijk. |
|
Ik dacht bij de eerste foto al 'jezus wat erg!' Had nog niet gezien dat er meer foto's waren. Subtiel kamerolifantje |
|
Wel een goede afslank middel! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Speed dieet! Werkt nog steeds als beste (snelste) afslankmiddel. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wel een lekker wijf hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-11-2004 16:37] |
|
quote: Geweldig! Hoe verschrikkelijk dom ben je dan bezig? spelfout weggehaald... |
|
HEEE Schaep! hoe was de mexicaanse haas? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Godver! waar zijn die schaepen als je ze wat vragen wilt!? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Hij was geweldig, als mijn crappy vikingwiet op is wordt dat het eerste dat ik koop! Bedankt, de volgende keer moesten we het maar eens samen nuttigen! quote: Op weg naar Tearful Dawn. |
|
B52 Alhoewel ik nu de drank prefereer ipv wiet. Overigens zou ik best wel weer eens zin hebben om een stevig blowtje op te steken en lekker ine en grasveldje te gaan liggen kijken naar de wolken en me rot lachen om mezelf wat ik allemaal voor vreemde dingen denk Denk alleen dat ik er niet meer tegen kan nu, aangezien ik het al een tijdje niet meer gedaan heb en het eerst dagelijks was met grote hoeveelheden. Kankerlul |
|
B52 drankje bedoel je? Die is lekker, jammer dat het zo duur is. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: nee de wiet. Kankerlul |
|
Ik had laatst ook iets en dat was zo sterk dat ik bijna out was gegaan, weet alleen ff niet meer wat het was. Kan er niet opkomen. De helft ervan ligt nog steeds bij me thuis omdat ik het (eigenlijk) niet meer doe. maar ja, altijd handig voor een somber moment Kankerlul |
|
quote: Ken ik niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: hehe moet je eens proberen Kankerlul |
|
Ik rook ook niet, ik neem af en toe een trekje en dat is voor mij voldoende. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ah ok verstandig! Kankerlul |
|
quote: Maar ik zuip wel, dus zo gezond ben ik nu ook weer niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: haha ja ok, maar dat doe ik ook wel minder dan vroeger overigens, vroeger zopen we 's middags, 's avonds, de hele week door en zondagochtend, das niet goed. Kankerlul |
|
Ik ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik denk dat alcohol mijn drug is. Ik drink meestal in het weekend redelijk wat, door de week af en toe een paar flesjes speciaal bier. Toen ik 13/14 was heb ik veel dingen uitgeprobeerd op drugsgebied en dit kwam niet bepaald ten goede in mijn schoolprestaties en mijn omgang met mijn ouders. Ik ben blij dat ik na een half jaar in zag dat het klote spul is en dat je er van af moet blijven. Zelfs blowen kan mij niet boeien, ben er niet op tegen, maar het doet me gewoon niets. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |