|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ontkennen heeft geen zin! Je bent er gloeiend bij! |
|
quote:En wat niet dan? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Heroine natuurlijk |
|
Je weet toch Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ken je crystal, schijnt nog veel erger te zijn. "Crystal is een sterkere vorm van speed, een soort superspeed dus." |
|
krek! ik ga me zo een flinke draaien (nee, geen krek) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ga vanavond m'n stekjes ophalen, eindelijk. Geen 5 maar 3. Maar dat is beter als niets. |
|
Laatst gedeald met een marokkaan. Dikke brok hasj voor 10 euro. Waren wel ff fijn 5 sigaretten! En als je zeer niet regelmatig blowd komen dingen wel lekker hard aan. |
|
Afgaan/SchultenBrau/Corrupted Suck my piss |
|
quote:koopje, was het wel goed spul? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Afgaan/FinkenBrau/Fu Manchu Op mijn balkon yo. |
|
quote: Ik kom alles wel even oproken als het klaar is |
|
quote: Hehehe, is goed man! |
|
Jij moet ook nog eensch in de bunker komen man! Kan wel als we onze shit geoogst hebben. En dan moet het eerst nog even drogen enzo... Maarja komt goed! Jij zult komen in de bunkOO |
|
Ja, daar had Joris het ook al over, ik vind het dope shit! |
|
Woeiiiiiij. Ik heb eindelijk stekjes, het zijn er 4 geworden. Meteen maar even overgepoot naar grote bakken. En zomaar uit het niets heb ik ze een naam gegeven. Ja, ze zijn nog klein, maar ik voorzie een enorme groei. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte middels dit topic dmv nieuwe live-foto's van de band. |
|
Ik wil handtekeningen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Het zijn vrouwen, mafkees! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-06-2005 22:59] |
|
Bi? |
|
Nee, vrouwen! |
|
Euh... |
|
Ik hoop btw dat het idd wel vrouwtjes zíjn! En vrouwen met mannennamen zijn vet stoer. Zo, ik ben eruit. |
|
Hahahaha, dan is het helemaal goed! Afgaan/ChocoladeMuffins/NeilYoung |
|
Hehehe. Vanavond een aanrader voor de liefhebber! 23.50 Cheech and Chong: Still smokin' (USA/1983) Amerikaanse filmkomedie Cheech en Chong worden uitgenodigd op een feest vol bekende persoonlijkheden in Amsterdam. Als zij daar arriveren blijkt dat de man die hen heeft uitgenodigd er met het hele budget vandoor is. En dat terwijl men als speciale gasten Burt Reynolds en Dolly Parton verwacht. Het duo moet daarop in de huid van deze twee persoonlijkheden kruipen om het feest te redden en beleven zo allerlei avonturen in onze hoofdstad. Met Tommy Chong, Cheech Marin e.a. Regie: Tommy Chong Drugs, drugs en nog eens drugs. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |