|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:van je zaad? |
|
Inderdaad, tuurlijk heb je wel wat aan zaad. |
|
als je vroegtijdig kan zien wat een mannetje is, maar de meeste mensen waaronder ik weten het verschil niet eens. als een vrouwtje bevrucht is heb je erg weinig THC in de weed ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hou jij het maar bij wiet uit de shop Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: neuh, dat heb ik pas 3 of 4 keer gerookt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Afgeopen vrijdag viel een vriend van mij bewusteloos na een joint. We hadden dan wel een aantal pilsjes gedronken, maar toch stond ik er wel van te kijken. Zelf blow ik niet zo veel meer. Nog nooit meer gedaan dan blowen. Ooit wil ik een keer lcd gebruiken, maar niks meer. |
|
Lcd lijkt me lastig te gebruiken. |
|
Hoezo? (ik ben een leek ) |
|
quote: Lcd is van lcd schermen etc. Ik neem aan, dat je L.S.D. bedoeld. Maar dat zou ik je niet aanraden. Is nogal erg heftig spul. |
|
Probeer dan anders salvia? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Salvia? Dat zegt me helemaal niks. Wasdadan? |
|
Een soort kruid, je stopt het in een pijpje, en dan heel vaak hijsen en rook lang inhouden (dat is wat ik gedaan heb) Je gaat dan gedurende 10/20 minuten een flinke trip maken... Het is erg populair hierzo... [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 14-02-2005 9:29] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
het grote probleem zit hem toch in het doseren van de salvia? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja, volgens mij wel... Maar als je gewoon even vraagt hoeveel enzo dan kan het haast niet fout gaan lijkt mij... Ik wil ook niet weten hoe het voelt als het niet goed gaat... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
trip middelen lijklen me niets, voorlopig stop ik zelfs met blowen om weer een concentratie vermogen terug te krijgen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ach, ik was ook al verstrooid voordat ik blowde. |
|
quote: Heb twee keer Salvia gebruikt, en is inderdaad erg hard. Korter maar intensiever dan paddo's. De eerste keer zaten we buiten en moest ik alleen maar lachen om alles en niets. Tweede keer was erg ziek, kan het me moeilijk herinneren maar het leek alsof ik door bladzijde's van een boek viel en tegen een bladzijde aan "viel" wat dus later de kast in de kamer was. Dosering is inderdaad lastig daarbij, we hadden een informatie blaadje erbij gekregen waarop stond dat je ongeveer 1 mespuntje moet gebruiken. |
|
quote: |
|
Een goede spliff met heftige TFT uit Afganistan.... Dat lijkt me wel wat : -7 Suck my piss |
|
quote: Ik zou daarmee uitkijken. Je gaat er namelijk licht van geven... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: lol Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Sjonge jonge, komt hier een collega binnen op kantoor, flikkert zo een zak wiet op mn bureau; "Hier, moet je deze es proberen..". En het ruikt nogal sterk. Weggepropt in mn jas. Nog steeds *lucht*. Moet niet gekker worden hier |
|
Ik rook afentoe eens een joint, wiet vindt ik dan wel een fijn kruidje als toevoeging. Zou me ook wel eens willen verdiepen in biologisch geteelde wiet, en of daar dan verschil in zit met "gewoone"wiet. Verder zegt drugs me weinig en ik heb er ook geen zin in. Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |