|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
13/14?? Ik was 19 toen ik voor het eerst uitging. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
14 of 15 ... |
|
Tja, ik was er nogal vroeg bij denk ik.... Ik mochte op mijn 11e al naar de locale kinderdisco op zaterdagavond van 7 tot half 10.... (Nee, toen dronk ik nog geen bier, alleen een paar sneeuwwitjes of snorretjes) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Snorrr. Heersch! Daar werd je in gedachten echt wel dronken van! Oud Vuil. |
|
Hehehe, idd! Als je er drie dronk op een avond voelde je je al echt de blits! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik dronk op mijn 18 voor het eerst alcohol hehe en ik ben nog steeds geen stevige drinker. Ik drink sowieso zelden eigenlijk. Van de week weer eens een kratje bier gehaald, maar die staat er over 2 maanden nog wel (tenzij bonnie/triple-dan langskomen). |
|
Hehehe, als die komen dan is de krat idd zo leeg! Ik drink nu wel een stuk minder dan 2/3 jaar geleden moet ik zegggen. Nu drink ik ong 2 a 3 avonden per maand flink, dat was 2/3 jaar geleden zo ongeveer elk weekend 2 keer. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik ben dit jaar denk ik 4 keer dronken geweest. Sinds ik een rijbewijs heb rijd ik ook meestal als we ergens heen gaan, dus dan drink ik sowieso al niet (vind ik ook niet erg). |
|
Je bent een braaf mannetje... Ik vind het tegewoordig ook niet erg om te rijden, maar ja, ik heb geen eigen auto, dus vaak hoef ik niet te rijden. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
ik word er schijtziek van dta ik nooit ene pilsje kan drinken op concerten (enige met rijbewijs) |
|
Gewoon een keer dronken gaan rijden, hoef je nooit meer te rijden daarna! |
|
Hmm niet echt een goed plan .. |
|
quote: met de taxi gaan... |
|
Of met het OV als dat mogelijk is of een slaapplaats regelen.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Dat is ook niet te betalen. Ik peilde laatst wat een taxi naar Tienray kostte (kwartiertje rijden): 40 pleuro gVD. Ben ik zelf maar gaan rijden. |
|
Deeltaxi..... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Niet handig voor mij dara ik voor een concert dichtbij al 30 km moet rijden |
|
Niet in Delfzijl gaan wonen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee, voor een heel vrolijk moment. |
|
quote: ja, das kut... dan maar wachten tot je vrienden het rijbewijs hebben, hoef je dan ook voorlopig niet meer te rijden |
|
quote: Vriendin moet maar eens lessen nemen ja .. |
|
quote: La Canna heeft goede zooi, maar tegenwoordig kun je daar alleen nog maar voor minimaal 20 euro kopen of zoiets, vind ik toch een beetje minder. Doe mij Sinbad in Eindhoven maar, 5 gram voor 25 euro, en je mag zelf kiezen wat, dus je ken ook 5 verschillende soorten kiezen... Nu ik het erover heb, laat ik er straks als ik terug kom van Bonnie nog maar eens langs rijden... |
|
Over drie weekjes oogsten, hash maken en koken! |
|
over 3 weken koken? En die dagen daarvoor dan?? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |