|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar Nederland zelf is niet begonnen, er zijn geen oorlogshandelingen van Joden vanuit Nederland tegen de Duitsers geweest. |
|
quote:Tsk tsk, je hebt toch gezien dat de Joden van over de hele wereld samen de oorlog verklaard hebben in dat enorm betrouwbare krantgeval! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Volgens mij zij Hitler dat 'ie gewoon lebensraum nodig had. Niks Sudetenduitsers, dat zijn toch geen echte Duitsers; ongetwijfeld gemengd met Slavische rassen en geen echte Ariërs! De ovens in met ze! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Yep, we moesten bevrijd worden uit het zionistische juk! Konden ze meteen ff hele dorpen afknallen, mensen verplicht te werk stellen in Duitsland, persvrijheid afschaffen, alle joden, zigeuners, homo's, communisten en invaliden afvoeren, de Nederlandse vlag en ons volkslied verbieden, etc. etc. Op de een of andere manier bevalt 't leven onder 't huidige zionistische juk mij beter. Maar ik zal dan wel gehersenspoeld zijn door de joden. |
|
quote: dat heb ik al eerder gemeld dat die daarvoor Rusland binnenviel, voor lebensraum. |
|
quote: Boycot me niet Heiden . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: misschien heeft die ook nog een leven naast dit forum |
|
Ik vind het een goeie hoor Lepel "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nou hij reageerde wel maar niet op mijn posts, en dat maakt me heel erg verdrietig. Ik voel me gekwetst en niet begrepen en genegeerd . [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 02-09-2006 12:09] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: De nazi! |
|
Hij zet je even in een digitaal sociaal concentratiekamp zegmoar. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Waarom niet? Het draait toch alleen maar op stress uit. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Zoiets, ja. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Stress is goed voor je! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik heb al veel te veel opgekropte stress. Da's niet goed voor mijn oude rikketik. Discussiëren met mij is sowieso vrij zinloos, it's my way or the highway, zullen we maar zeggen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dan houden we het hierbij en elk ons eigen mooi eind van een discussie. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Precies, ik voel toch al op mijn sloffen aan waar dit weer op was uitgelopen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:En Duitsland wilde lebensraum erbij. Duitsland verklaarde de oorlog aan Nederland, Belgie, Luxemburg, Griekenland, een aantal oost-Europese landen, Balkanlanden, Noorwegen, Denemarken, de VS en later ook aan Italië. GB en Frankrijk hadden een verbond met Polen, wat betekende dat als Duitsland Polen de oorlog zou verklaren, Duitsland automatisch ook GB en Frankrijk de oorlog zou verklaren. De enige landen waar de Duitsers als bevrijders werden beschouwd, waren Latvia, Estlandf en Litouwen, omdat die voorheen onder het juk van de commies leefden. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 02-09-2006 12:51] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: misschien dan een idee om met een wat minder gestressde ideologie bezig te gaan houden.. Boedisme of om het wat dichter bij huis te houden, Gnotisch Christendom |
|
quote: signature |
|
Wat heeft Hypnos in een supermanpak nou weer met nazi's te maken? On Topic! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Dit lijkt op een edele Arische strijder die Groß Deutschland wilde bevrijden van het Zionistische juk. Hij heeft iets weg van Himmler in zijn jonge jaren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik ben gewoon erg fan van je en das een neo-nazi signature |
|
Fanmail mag naar gemenelepel[AT]gmail[dot]com . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |