![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een mening hebben is geen excuus om langdradige en volledig nutteloze onnavolgbare tekenreeksen neer te spuien. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Nederland moet weer als Staphorst worden! Niezscherzisme FTW!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik weet 1 ding, als we met zijn allen die cultuur samen met de klompjes angsvallig gaan vastklampen we onze 'goede economie' wel vaarwel kunnen gaan zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-09-2006 18:27] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Dan kan je inderdaad de "welvaart" de deur uit gooien. Maar ja, "welvaart" is een subjectief begrip, net als de door jou genoemde "goede economie" trouwens. Het is maar waar je je in thuis voelt. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 23-09-2006 14:19] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
M: Ik haalde enkel die term aan omdat onze nieuwkomer het daarover had ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() NAZI DOG FROM HELL! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ze zeggen wel eens dat honden op hun baasjes gaan lijken. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Dat is vanzelfsprekend. Ze leest nu Mein Kampf. Ze vindt het een beetje taai, ik meng het daarom aan met Frolic. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
En staar is het gevolg. Wat zielig. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
+1 ![]() damn Je moeder. ![]() |
|
Ik begrijp werkelijk niet waarom jullie hier zo lacherig over doen. Ik ben om. Wat een betoog! ![]() ![]() |
|
quote:Nietzsche is vet hip. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
en onwijs gaaf??? ![]() ![]() |
|
quote:Nietzsche wel, maar Nietzsche heeft dan ook niets met het nazisme te maken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Hoe kun je zeggen dat de Joden de wereld willen overnemen en dat er een Zionistisch complot is?? ![]() ![]() Als je denkt dat de Joden slecht zijn, heb je gedeeltelijk gelijk. Als je denkt dat de Moslims slecht zijn, heb je gedeeltelijk gelijk. Als je denkt dat de Christenen slecht zijn, heb je gedeeltelijk gelijk. Dit geld voor iedere religie, voor elke levensbeschouwing en binnen iedere groepering. Overal is wel een individu aan te wijzen dat slecht is. Dat hoeft niet te betekenen dat de hele groep slecht is. Dat noemt men overhaaste generalisatie of een inductieve drogreden. En dat de Engelsen in 1940 Rotterdam gebombardeerd zouden hebben is een fabeltje. Dat hebben de Duitsers wel degelijk gedaan. Er is inderdaad ook gebombardeerd door de geallieerden, maar dat was NIET de start van de oorlog: http://www.tweede-wereldoorlog.org/vergeten-bombardement-rotterdam.html Deze zin is onwaar. ![]() |
|
Ah, maar dat is een complot! Jij snapt dat niet! Jij gelooft leugens! Toch mi ik heiden wel ![]() ![]() |
|
quote: Weet je wat ik niet snap? Dat jij echt denkt dat het slecht is voor de economie van ons als wij een groter afzetgebied krijgen.... De EU is voor Nederland van groot belang om overeind te blijven tegen grote machten als de Verenigde Staten en in de toekomst wellicht China of India. Europa is samen meer dan alle landen apart bij elkaar opgeteld. Deze zin is onwaar. ![]() |
|
quote:Jammer alleen dat de lonen in andere EU dermate laag liggen dat de arbeid het land uit holt. ![]() |
|
quote:Goeie oude tijd ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Wat bedoel je met uithollen? Het is fantastisch voor Nederland dat we goedkopere arbeiders uit Polen of andere nieuwe EU-landen hierheen kunnen halen. Daar zijn de werkgevers blij mee, die hebben lagere loonlasten, daar zijn de consumenten blij mee die een goedkope stucadoor of schilder in kunnen huren en daar zijn de arbeiders uit die landen blij mee, want die kunnen weer even vooruit in hun thuisland. Tenslotte profiteert het thuisland er ook van omdat die mensen daar hun geld weer uitgeeft. Kijk naar Portugal, Ierland en Griekenland. Daar is de economie sinds de toetreding tot de EU enorm gegroeid! Het kost tijd, dat is inderdaad waar, maar het zorgt wel dat landen er beter van worden en wij ook. Deze zin is onwaar. ![]() |
|
En Nederlanders kunnen doovallen van jou zeker SP gestemd ja? ![]() |
|
quote:Geld kan pas uitgegeven worden als het verdiend is. Geld komt er pas als er voor gewerkt is. Nederlanders kunnen geen geld uitgeven als er alleen door Polen voor gewerkt is. Nederlanders zullen zelf moeten werken om geld te verdienen om uit te geven om de economie in stand te houden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |