|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeker tegen jochies van 10 |
|
quote: Ik moet het eerste persoon die kafka steunt nog tegenkomen. Daarnaast weten veel mensen toch echt hoe er regelmatig g-8 tops zijn die uitlopen in rellen. Net als voetbalfans worden er bij dat soort uit de hand gelopen demonstraties ook gewoon arrestaties verricht. Ik zag ook in de metro foto's van hoe stalinistische mensen de geboortedag van Stalin herdachten. Dat soort dingen worden echt niet weggemoffeld of iets dergelijks. Waar haal jij het vandaan dat er meer linkse acties zijn geweest? Is daar uberhaubt wel onderbouwing voor. Er zijn wat acties van milieuorganisaties geweest de laatste tijd. Maar het is toch echt lang geleden dat er bij een nerzenfokkerij de hekken werden doorgeknipt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Jij bent een beetje wereldvreemd, is het niet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Zeker, en ze waren onder de indruk van me! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Heerlijk zo'n onderbouwde reply. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik heb geen idee. Ik deed helemaal niks, ik negeerde ze zelfs toen ze begonnen met uitschelden. Heb zelfs een keer gehad, rond nieuwjaar, dat een groep achter me aan kwam en vuurwerk naar me ging gooien. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 20-03-2005 13:09] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
je verwart nazi's met gabbers |
|
quote:Het is een vraag, geen stelling. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Not really. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: |
|
quote: Dat klopt dan wel weer. Maar dit volk noemt zichzelf wel Nazi. Hier staat het helemaal vol van dit soort mensen, en kun je niet normaal over straat lopen of je krijgt alweer dreigementen of scheldwoorden naar je kop geslingerd. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: en dat probleem heb ik hier nou met alochtonen... [Dit bericht is gewijzigd door bongo op 20-03-2005 16:06] do i look like i care about god? |
|
extreem rechts of extreem links.. De één heeft het over dissidenten, de ander over untermenschen.. Het komt er op neer dat beiden een serieus grijze cellen tekort tussen de oren heeft.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Ja, daarom kun je het beste extreem midden wezen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: in de volksmond noemt men dat meningloos ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Precies, meningen zuigen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ontopic: HALLO! |
|
quote: Oh nee, daar heb je 'm hoor. Opper-nazi. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Hoe weet jij nou in hemelsnaam wie dat waren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Grapje toch? |
|
quote:Hij doelt waarschijnlijk op de onverschilligheid die zich onder de Nederlanders voordoet. In dat geval heeft hij gelijk. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik ook niet. Schandalig is het! Hoe durven ze! Van Bommel en Prada zullen ze dragen! De schavuiten! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
jup, soms is een middenweg goed maar die kan je zeker niet altijd nemen, bijvoorbeeld T- splitsingen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |