|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat item (en de berichten over de rellen van zaterdag) waren voor mij dan ook de reden om eens bij de bron wat nader onderzoek te gaan doen En uiteraard voor mijn portie glimlachen uiteraard |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
jammer weer http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
Jezus Christus wat jammer inderdaad. Waarom zit in godsnaam zo'n pielemuis bij de partij. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 20-03-2007 18:14] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Kut man. Straks zet iemand mijn foto ook nog op het internet ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Wat dacht je van de rest? Sinterklaasrijmpjes aflezen van papiertjes? Verstandelijk gehandicapten. Allemaal, zonder enige uitzondering. |
|
quote: Okee nu vraag je erom! Jouw foto komt op het internet!! Zenial |
|
En we weten allemaal wat Hitler deed met verstandelijk gehandicapten! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Wat??? Ik maak gebruik van mijn recht op vrije meningsuiting!! |
|
quote: Wij zijn gecamoufleerd Ons herkennen ze niet.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 20-03-2007 18:27] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Logischerwijs worden er altijd simpele leuzen gebruikt bij demo's. Het is ook wel typerend van linkse types als jij om je vijand meteen verstandelijk gehandicapten te noemen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dat klopt, ja. Dat neemt echter niet weg dat ze stiekem toch een beetje gelijk hebben wat betreft de, op zijn zachtst, scheve verhoudingen in de Nederlandse media. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:O, gaan we persoonlijk worden? Dat soort lui zijn mijn vijanden niet. Daar zijn ze veel te dom voor en aan zulke eencelligen valt toch geen eer te behalen. |
|
Achja alles wat rechtser is dan Pvda zijn toch zowiezo 1cellige nazi mongooltjes? (geen persoonlijke aanval op jou judge m.) [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 20-03-2007 18:40] |
|
Maar...Chelman kwelgeest en Misantroop zeggen juist dat die demonstranten uit het filmpje links zijn! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Chelman, hij scheldt je uit! |
|
quote: Verstandelijk gehandicapten. Allemaal, zonder enige uitzondering. Jij gelukkig niet. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Stonden er nou eigenlijk nog zm'ers tussen? Zenial |
|
Eh, een hele groep voor iets uitmaken is toch heel onpersoonlijk. Één persoon voor gehandicapt uitmaken, dat is persoonlijk. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Je bent zelf lid van de Nationale Alliantie begrijp ik hieruit? Of hoe zit het aangezien je het er al over had dat meneer de fotograaf een schande voor de partij is. Jouw partij misschien? |
|
quote: Al die metalheads allemaal hersenloze mongooltjes. Dan voel je je niet aangesproken? (er van uit gaande je een metalhead bent. ) [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 20-03-2007 18:55] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Wat is een metal metalhead? En nu allemaal bek houwe of ik pak mijn ijzeren staaf uit het vet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Er waren mensen aanwezig die achter het standpunt van de demo stonden. Deze groep mensen noem je verstandelijk gehandicapten dus ik voel mij hier persoonlijk op aangesproken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Foutje. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |