|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bloemen zijn lastig te vinden in deze tijden van koude. |
|
quote:Vraag mn zusje, die weet altijd wel een paar te vinden. Kuthippie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
\\:=( o/ etc... Nazi's zijn achterlijke boeren! Bruce Banner |
|
quote:Groningers. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: In Lewenborg wel Bruce Banner |
|
quote:88! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: uhm wat is mis met vvd of lees ik nu weer enorm verkeerd En hoezo schapemaag met bietjes /me weet voor het eerst wat echt honger hebben is http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Joa. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ik ben kaal ben ik nu een nazi?? Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Ja. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Nee, jij bent de zanger van Emperor. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Hmm nou balen dan Het zal je moeder maar wezen... |
|
of heel oud http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Nee ik denk dat ik dan gewoon een nazi ben Het zal je moeder maar wezen... |
|
Test jezelf .. doe je rechterarm eens omhoog |
|
Hehe lolbroek. Ik heb het getest, en het staat me best goed eigenlijk. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Strekte je arm automatisch? |
|
Ik ben kaal. Ik zou dus een nazi kunnen zijn. Helaas heb ik ook enige intelligentie, wat mijn potentiële nazi-zijn weer ernstig in gevaar brengt. Zo strikt achter een politieke cq levensbeschouwelijke stroming aanlopen is nogal dom. Ik erken geen kritiek op mijn mening, want mijn mening is de Waarheid. |
|
Ik mag ze niet. Het gaat mij dan vooral om die uitstraling van ze: die voeten zo weid uit elkaar dat ze niet eens gewoon kunnen lopen, en dan vooral bij meer van de helft dat wannebee gedrag van ze; dat ze van zich zelf denken dat ze iemand angst of zo aanjagen door hun 'image'. Van "ik ben een nazi, ik ben heel stoer en gevaarlijk en als je naar me kijkt haal ik al mijn stoere, en gevaarlijke nazi vrienddinetjes op". Wat een trieste figuren zijn dat toch.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Inderdaad! Weet je trouwens welke bevolkingsgroep daar ook heel erg goed in is? Bruce Banner |
|
quote:Dus vanwege de uitstraling en uiterlijk van een persoon mag je hem niet ... Er zijn ook groepen mensen die een hekel aan andere mensen hebben omdat ze een ander kleurtje hebben of er anders bij lopen ... één van die groepen zijn nazi's ... Dus in principe ben je zelf dus niets beter. |
|
quote: ik wist niet dat er zoveel onzin in een post past. Net alsof het fout is om rechts te zijn. Als je fatsoenlijke rechtse ideeën hebt dan is er niemand die je afkraakt. Gezeur over linkse media en brainwashen door links is onzin die nergens op gebaseerd is en alleen maar nagepraat word. Zo heeft het journaal zich niet negatief uitgelaten over het partijprogramma van Wilders. Als je een gewone rechtse mening hebt dan kan je dat gewoon uiten hier. Dan te bedenken wat een gekanker er is op de pvda vanuit rechtse hoek. Kan je het nog herinneren dat een lpf minister een topambtenaar wilde ontslaan omdat hij symphatieën had met de pvda. Vast niet. Nee het probleem wordt gemaakt als het extreem rechts is. Maargoed, als iemand gaat bléren dat alle rijke mensen de gaskamers inmoeten, of dat alle rechtse mensen het land uit moeten. Dan krijgt die ook de wind van voren. Feit is dat er erg weinig van dat soort extremisten rondlopen in de linkse wereld. Nee je hele lulverhaal is compleet uit de lucht gegrepen. Trouwens ik heb nog niet gehoord dat rechtse dingen verboden moeten worden. Het enige wat ik op dit moment in de media hoor is dat er islamitische dingen verboden moeten worden en niet gezegd morgen worden. Dus waar je dat nou vandaan haald. Aangezien er zelfs demonstraties van neo-nazi's toegestaan worden begrijp ik niet waar je over klaagt. Er lopen nou eenmaal veel meer rechts extremisten rond dan dat er aan links extremisten rondlopen.(Althans, hier in Nederland). We hebben de laatste jaren er maar een gezien, volkert van der graaf, en die wordt echt niet gerechtvaardigd op tv of waar dan ook. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
maar als je zegt dat er iets moet gebeuren aan recalcitrante allochtone jongeren ben je automatisch rechts? |
|
Dat ligt eraan of je dat met harde hand wil bereiken of door ze het rechte pad op te knuffelen Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |