|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als jij alles zo goed weet, waarom doe je het zelf dan niet .. |
|
Stiekem vind je het wel een leuk blad There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/3039.html |
|
Asjeblieft zeg ... |
|
quote: There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Inderdaad, ik wou net zeggen. Vooral op de frontpage een grote mond, maar het enige wat hij weet te bereiken is dat niemand hem moet. Grote knul! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Sja, solliciteer dan zelf bij de Aardschok Wellicht kun je ze er van overtuigen dat jij het allemaal beter weet. Alles blijft altijd een beetje subjectief.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hehehe... wat een leuke reacties weer van het elite-gay keurkorps... ik vind de Aardschok inderdaad tien keer leuker dan een triest gebeuren als ZM, maar daarom mag ik voor € 4,20 toch wel een hoger niveau dan de gemiddelde ZM-kneus en enige betrokkenheid cq research verwachten van de heren redacteuren... Zal ik anders het ZM-team komen versterken? lijkt me wel gezellig!!! |
|
Stuur eens een test review dan ... lijkt me lachen. |
|
wat een zinvol gelul |
|
weet je Jenje (wat een naam trouwens), ook al schrijf ik niet voor Aardschok of ZM...ik weet wel vrijwel zeker dat jij al eens één van mijn geweldige schrijfsels hebt gelezen...ik hoef me wat dat aangaat niet meer te bewijzen... En ZM zit iets teveel onder mijn schoenzolen om me daar mee bezig te houden. Dat blijkt wel weer uit de replies in dit topic; het ging over ongeïnteresseerdheid/onkunde van Aardschok medewerkers en niet over mij...moeilijk hè, lezen en inhoudelijk reageren... |
|
sorry hoor, Aardschok is idd beroerd maar ZM is ook niet fris. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
[quote]Op 21 maart 2005 13:08 schreef splattermeister666 het volgende: En ZM zit iets teveel onder mijn schoenzolen om me daar mee bezig te houden.quote] Waaom start je dan dit topic Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: als je dat soort dingen schrijft voelen sommige mensen zich waarschijnlijk enigszins gekleineerd..? lijkt me logisch dat ze je dan op je persoon aanvallen |
|
quote: Laat eens wat van jezelf lezen dan? Hmm je wil niet dat het op je persoon wordt gericht? Moet je het ook maar niet op je persoon betrekken. |
|
ik zal jou ook eens vragen wat van jezelf te laten horen als jij een band afkraakt, jezus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja inderdaad hee, ik zet uiteraard ook neer dat iedereen wel eens een van mijn geweldige muzikale uitspattingen hebben mogen horen. |
|
daar heb je gelijk in, feit blijft dat ZM nou niet bepaald hoogstaande recensies heeft, hehe... maargoed de aardschok zit wat dat betreft rotsvast op de troon Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik zeg dan ook helemaal niks over de kwaliteit van recensies op ZM. Feit blijft dat ik het niet beter kan, vandaar dat ik geen recensies schrijf Maar eh als iemand gaat roepen het allemaal zo geweldig te kunnen, ben ik nieuwsgierig en mag hij wel eens wat eigen werk gaan posten. Maarja dat doet hij waarschijnlijk toch niet.. |
|
@mindless mayo; jij bent toch dat "stevige meisje" dat altijd foto's maakt bij concerten? |
|
quote: Nee ik ben dat dikke mokkel wat nog wel eens foto's wil maken, lang niet meer altijd. Maarre waarom laat je niet iets van jezelf lezen, ik ben nieuwsgierig. |
|
anders ik wel There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Wat doe je hier dan als je te goed hiervoor voelt? Ga met je andere 'elite' lekker zeiken over ZM en de aarsschok. Maar val ons niet lastig met je triestheid. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Volledige naam: Gerard G Grinttegel Grindcore ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hey Y Blaag Gedrocht, waarom reageer je dan überhaupt op die triestheid? ik vind het gewoon leuk om al die jankerige reacties te lezen...schitterend gewoon |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |