|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
ongelovelijk wijf dat je er bent Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hahahahaha wat een vreselijk gay topic ....veel cremespoeling gebruiken helpt bij mij wel goed Zenial |
|
Ik heb zelf niet zo'n ongelofelijk lang haar gehad maar wel dat probleem dus. Een vriend van mij (met lang haar) heeft daar een goede oplossing voor gevonden. Gewoon de avond van 't headbangen zonder je haar te kammen de douche in, vervolgens ontklittende cremespoeling erin, doorkammen onder de douche et voila. Vervolgens laten drogen en weer es doorkammen. Je kunt ook gewoon als je te brak bent in bed gaan liggen met nat haar (in n staart eventueel) aangezien de grootste klitten er dan toch uit zijn vanwege de cremespoeling/kam/doucheactie. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Borstel... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Hahaha.. Nah voor na graspop wel handig. Ik moet na festivals voornamelijk (helemaal na meerdaags) wassen met shampoo en cremespoeling, dan nat doorkammen wat heel slecht voor je haar is en vervolgens weer wassen met creme spoeling en weer doorkammen tot ik er normaal doorheen kom. |
|
Spectre shut up. Jij staat NU al met veel cremespoeling in de douche dus praat geen poep. Maareh, bedankt. En hoezo is je haar goed verzorgen gay? Is zo'n pluizige kop hebben in ofzo? |
|
O, maar als ik het zo lees is er dus geen manier om het te voorkomen? |
|
quote:Absoluut niet, maar spectre is een beetje onzeker over z'n eigen sexualiteit... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Niet echt nee. Tenzij je van dat dikke ongelofelijk stijle haar hebt wat zelfs stilhangt in windkracht 7. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Met een knotje in gaan headbangen? |
|
gewoon wassen en droog bangen De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Bruce Banner |
|
Het best is natuurlijk Andrélon Cremespoeling Voor Lang Haar, maar ja, sinds ik een arme student ben neem ik genoegen met Edah Cremespoeling. Mijn haar gaat altijd klitten omdat ik krullen heb. Er valt ook vét veel haar van mijn hoofd af de laatste tijd. |
|
quote: Je wordt KAAL! |
|
quote: Gewoon niet wassen joh, dreads zijn vet hip |
|
quote: Jij bent dan ook mijn grote voorbeeld, meneer Snaack! quote: Dreads stinken, behalve die van Lots, zegt ze. |
|
quote: |
|
quote:Duur? Ik doe met 1 flacon een fukking dik half jaar! |
|
quote: Hehe, ik niet, vandaar mijn vitale en gezonde haardos. |
|
dude.... ik een dikke week Bruce Banner |
|
quote: Geen krullen zekers |
|
Gaan we nu ook foto's posten van ons haar? |
|
quote:Nee, hehehe. |
|
quote:Andrelon - Glad en Steil cremespoeling. Na een nachtje headbangen kam ik het nooit uit. Gewoon de volgende dag wasen en hiermee insmeren dan pas kamen. Geen klit te vinden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |