![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ghehe.. neem vooral je eigen voedsel mee ![]() ![]() |
|
Nee, in het immer gezellige theater. Is een Rock Infuus avond.. ![]() ![]() |
|
quote: Gaaaf!! Jammer dat ik moet werken de dag erna, anders wel willen komen kijken. ![]() |
|
Je hebt nu nog genoeg tijd om vrij te vragen.... ![]() ![]() |
|
quote: Ghehe heb al voldoende vrij gevraagd de laatste tijd bovendien geen inval voor deze dagen. Zijn mijn vaste dagen en de client kan niet thuis blijven zitten haha. ![]() |
|
I'll be there!!! ![]() @Mayo, was jij nie ziek die vrijdag?? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Nee joh, moet ik vrijdjag en zaterdag ook de hele dag binnen verschuilen en dat kan niet ![]() ![]() |
|
Niet dat t iemand ook maar een drol zal kunnen schelen, maar goed... ik ben d'r ook. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Gôh, verrassing, ik zal er ook zijn ![]() ![]() ![]() |
|
shit, da's balen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Nou vooruit, dan kom ik ook wel... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote: STFU, Donnie! ![]() |
|
quote: Nu blijf ik denk ik maar thuis ![]() ![]() |
|
Hoerige haarballen! Dat wordt gezellig! ![]() |
|
@Snaack: Nog een logo nodig voor de vlieger? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
*kick* Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
Ik heb al een logo van jullie site getrokken die ik ge-edit heb... Mocht je een logo op drukkwaliteit hebben, is dat wel handig btw.. ![]() |
|
Hee Snaack0r, is er iets van een tijdschema ofzo? Wellicht kan ik even een gezelligheidsverschijning maken en de laatste trein terug naar Tilburg nemen. ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Onder voorbehoud: 20h: deur open 21h00 - 21h45: Batter 22h00 - 22h45: X-tinxion 23h00 - 23h45: Sleejur ![]() ![]() |
|
quote: Hoe zit het met de backline? Of heb je dat al aan Ratje doorgegeven? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote: teriiinnngg Snaackster das veel te laat hoor eer dat we spelen bent ik al in slaap gepleurt hahahahahhaha ![]() ![]() |
|
quote: Ik neem iig al m'n shit mee!! ![]() |
|
Jammer dat het in Nighttown is ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Paul & Frans denk ik ook, maar hoe zit het met een eventueel drumstel Snaack? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote: Wordt door de andere bands verzorgd!! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |