IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Donderdag 28 juli: Batter - X-tinxion - Sleejorrr @ Nighttown, R'dam Vorige pagina | Volgende pagina
robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 23-07-2005 20:26 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 23 juli 2005 20:22 schreef oscura het volgende:
ik moest toch ff antwoorden? Alleen goffiks bijten elkaar
Nee die snijden mekaar, en meestal nog op een verkeerde manier ook!

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 23-07-2005 20:38 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 23 juli 2005 20:22 schreef oscura het volgende:
ik moest toch ff antwoorden? Alleen goffiks bijten elkaar

ja, interessant tijgertje!!! pffffff

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-07-2005 20:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Hey, dit hoort best in de topic. Liveshows zijn toch altijd wel leuk

GVD: Ben ik toch een goffik!

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

oscura
Usericon van oscura
Posted 24-07-2005 4:12 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 20:43 schreef Argus het volgende:
Hey, dit hoort best in de topic. Liveshows zijn toch altijd wel leuk

GVD: Ben ik toch een goffik!

en een turk het is namelijk HET topic

@Ratje: om het ontopic maar weer omhoog te kicken

carcasstrid

Sluijs
This is the night of the hunter!!!!!
Usericon van Sluijs
Posted 24-07-2005 20:10 by Sluijs Wijzig reactieProfiel van SluijsQuote dit bericht

het is niet vaak dat er in nighttown wat boeiends te beleven is, dus ik ben hier ook bij!

sleejor!!!!!!! (nog maar even de keel smeren met wat Hertog Jan bier zodat deze kreet donderdag optimaal koinkt hehe)

Cpt. Caveman
Master of Insensitive Dwarves
Usericon van Cpt. Caveman
Posted 24-07-2005 21:25 by Cpt. Caveman Wijzig reactieProfiel van Cpt. CavemanQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

Op de site van nighttown:

DO
28.07 Rock Infuus
Punk
Met deze keer Slayor, X-tinxion en Batter

PUNK?????

| Twisting the Knife into 2005! | www.x-tinxion.com |

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 21:26 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

He, lekker, een goed potje punk!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 24-07-2005 21:27 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Rock Infuus

Op donderdag 28 juli hebben we weer een nieuwe Rock Infuus.

Deze keer staan diverse thrash bands en de Slayer cover band "Slayor "op het podium.

"Thrash till death"

met
Slayor
X-tintion
Batter

aanvang 20.00 uur
entree: € 5,-

en ik heb dit van de Nighttown site

[Dit bericht is gewijzigd door ratje op 24-07-2005 21:28]

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 21:28 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

He nee toch.. Ratje, jullie maken toch geen mett0l, wel.. ?

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Cpt. Caveman
Master of Insensitive Dwarves
Usericon van Cpt. Caveman
Posted 24-07-2005 21:41 by Cpt. Caveman Wijzig reactieProfiel van Cpt. CavemanQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

quote:
Op 24 juli 2005 21:27 schreef ratje het volgende:
Rock Infuus

Op donderdag 28 juli hebben we weer een nieuwe Rock Infuus.

Deze keer staan diverse thrash bands en de Slayer cover band "Slayor "op het podium.

"Thrash till death"

met
Slayor
X-tintion
Batter

aanvang 20.00 uur
entree: € 5,-

en ik heb dit van de Nighttown site

Waar ze ineens moeite hebben met de bandnaam?

| Twisting the Knife into 2005! | www.x-tinxion.com |

Argus
Usericon van Argus
Posted 24-07-2005 22:13 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Hmm nou ik ben of in Pernis of in Capelle die dag. Dus dat moet te doen zijn.
Alleen ergens spullen stallen en wat vreten voor ik daar kom...

Of naar huis heen en weer gaan. Al wordt dat wat zinloos.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

oscura
Usericon van oscura
Posted 24-07-2005 22:21 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

kom je in pak?

carcasstrid

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 22:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Oh ja, note to self: Spijkerbroek en T-shirt meenemen.

Argus
Usericon van Argus
Posted 24-07-2005 22:24 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 22:21 schreef oscura het volgende:
kom je in pak?

LOL. Neu, wel worksafe.
Geen Cradle shirts ofzo dus

oscura
Usericon van oscura
Posted 24-07-2005 22:26 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 22:24 schreef Argus het volgende:
LOL. Neu, wel worksafe.
Geen Cradle shirts ofzo dus

ben jij zo'n cradle fan dan?

carcasstrid

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 24-07-2005 22:27 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 22:22 schreef Illusione het volgende:
Oh ja, note to self: Spijkerbroek en T-shirt meenemen.

Tandenborstel ook. Tenzij je die van Raj wilde delen

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 22:28 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 22:27 schreef Iron Maiden het volgende:
Tandenborstel ook. Tenzij je die van Raj wilde delen

Misschien leer ik dan wel net zo stoer een paarroep uiten als hij!

Maareh, ik neem toch wel m'n eigen borsteltje mee.

Argus
Usericon van Argus
Posted 24-07-2005 22:29 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 22:26 schreef oscura het volgende:
ben jij zo'n cradle fan dan?

Ghehe nee hoor. Maar sinds ik een keer een klant moest ontmoeten in een all over print van Manowar met de nodige demonen en vrouwen enzo doe ik maar wat voorzichtiger op werk.
Pantera ofzo

oscura
Usericon van oscura
Posted 24-07-2005 22:31 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 22:29 schreef Argus het volgende:
Ghehe nee hoor. Maar sinds ik een keer een klant moest ontmoeten in een all over print van Manowar met de nodige demonen en vrouwen enzo doe ik maar wat voorzichtiger op werk.
Pantera ofzo

hehe... jammer.. ik heb nog een drumstokje te koop anders of voor een paar baco's.. ook goed

carcasstrid

Argus
Usericon van Argus
Posted 24-07-2005 22:32 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 22:31 schreef oscura het volgende:
hehe... jammer.. ik heb nog een drumstokje te koop anders of voor een paar baco's.. ook goed

Al zou ik dat wel zijn dan is de kans dat ik voor een drumstokje geld wil geven vrij klein LOL
Maar je krijgt vast wel een baco als je jezelf aanmeld hoor.

oscura
Usericon van oscura
Posted 24-07-2005 22:35 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

hahahahaha!!! alsof ik dat ding te koop zou zetten of er geld voor zou vragen!!! duhhhhhhh!! Dalijk met de winter komt ie nog weleens van pas als de cv het niet doet

en biertje voor jou dan ok?

carcasstrid

Argus
Usericon van Argus
Posted 24-07-2005 22:38 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 22:35 schreef oscura het volgende:
en biertje voor jou dan ok?

Of een sju-tje. Moet nog even zien wat men vrijdag ochtend allemaal van me wil zien.

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 24-07-2005 22:52 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 24 juli 2005 21:41 schreef Cpt. Caveman het volgende:
Waar ze ineens moeite hebben met de bandnaam?

hahaha

of

Ex-stink-john

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-07-2005 13:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 21:27 schreef ratje het volgende:

Slayor
X-tintion
Batter

Is dit ook de speelvolgorde.. ja he ja he?!

Zal het lijstje wat aanvullen:
- Snaackie
- Ratje
- Stefan
- Oscura
- Mindless Mayo
- Femaze
- Stigmatizer
- Illusione
- Helmet
- valkyrian
- M.!
- JaneDoe
- Rajackar
- Judge Paul
- Madthijs
- Agroslent (ofzo)
- Cadaveria

Jullie vergaten Cadaveria

oscura
Usericon van oscura
Posted 25-07-2005 13:27 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

damnzzzz.. heb er zin an!!! Het is gewoon een zm fest onderhand!!

carcasstrid

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com