|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee die snijden mekaar, en meestal nog op een verkeerde manier ook! Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Hey, dit hoort best in de topic. Liveshows zijn toch altijd wel leuk GVD: Ben ik toch een goffik! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: en een turk het is namelijk HET topic @Ratje: om het ontopic maar weer omhoog te kicken carcasstrid |
|
het is niet vaak dat er in nighttown wat boeiends te beleven is, dus ik ben hier ook bij! sleejor!!!!!!! (nog maar even de keel smeren met wat Hertog Jan bier zodat deze kreet donderdag optimaal koinkt hehe) |
|
Op de site van nighttown: DO 28.07 Rock Infuus Punk Met deze keer Slayor, X-tinxion en Batter PUNK????? | Twisting the Knife into 2005! | www.x-tinxion.com | |
|
He, lekker, een goed potje punk! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Rock Infuus Op donderdag 28 juli hebben we weer een nieuwe Rock Infuus. Deze keer staan diverse thrash bands en de Slayer cover band "Slayor "op het podium. "Thrash till death" met Slayor X-tintion Batter aanvang 20.00 uur entree: € 5,- en ik heb dit van de Nighttown site [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 24-07-2005 21:28] |
|
He nee toch.. Ratje, jullie maken toch geen mett0l, wel.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Waar ze ineens moeite hebben met de bandnaam? | Twisting the Knife into 2005! | www.x-tinxion.com | |
|
Hmm nou ik ben of in Pernis of in Capelle die dag. Dus dat moet te doen zijn. Alleen ergens spullen stallen en wat vreten voor ik daar kom... Of naar huis heen en weer gaan. Al wordt dat wat zinloos. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
kom je in pak? carcasstrid |
|
Oh ja, note to self: Spijkerbroek en T-shirt meenemen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: LOL. Neu, wel worksafe. Geen Cradle shirts ofzo dus Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: ben jij zo'n cradle fan dan? carcasstrid |
|
quote: Tandenborstel ook. Tenzij je die van Raj wilde delen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Misschien leer ik dan wel net zo stoer een paarroep uiten als hij! Maareh, ik neem toch wel m'n eigen borsteltje mee. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ghehe nee hoor. Maar sinds ik een keer een klant moest ontmoeten in een all over print van Manowar met de nodige demonen en vrouwen enzo doe ik maar wat voorzichtiger op werk. Pantera ofzo Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: hehe... jammer.. ik heb nog een drumstokje te koop anders of voor een paar baco's.. ook goed carcasstrid |
|
quote: Al zou ik dat wel zijn dan is de kans dat ik voor een drumstokje geld wil geven vrij klein LOL Maar je krijgt vast wel een baco als je jezelf aanmeld hoor. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
hahahahaha!!! alsof ik dat ding te koop zou zetten of er geld voor zou vragen!!! duhhhhhhh!! Dalijk met de winter komt ie nog weleens van pas als de cv het niet doet en biertje voor jou dan ok? carcasstrid |
|
quote: Of een sju-tje. Moet nog even zien wat men vrijdag ochtend allemaal van me wil zien. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: hahaha of Ex-stink-john |
|
quote: Is dit ook de speelvolgorde.. ja he ja he?! Zal het lijstje wat aanvullen: - Snaackie - Ratje - Stefan - Oscura - Mindless Mayo - Femaze - Stigmatizer - Illusione - Helmet - valkyrian - M.! - JaneDoe - Rajackar - Judge Paul - Madthijs - Agroslent (ofzo) - Cadaveria Jullie vergaten Cadaveria |
|
damnzzzz.. heb er zin an!!! Het is gewoon een zm fest onderhand!! carcasstrid |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |