|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: maar pas op met springen hee!!! |
|
quote: En door Nighttown... Maar ja, ellendige metaldrummers, dan is een 5 delig kitje niet genoeg natuurlijk, want er moeten 2 bassdrums en 20 toms zijn, minimaal |
|
Geen tom is ook prima, ik kan nu toch geen tomrolls doen met die gekneusde rib van mij. Nu ik er over nadenk..... ik neem wel een drumcomputer mee. Dan roep ik wel slayer in het publiek met een biertje in mijn klauw. |
|
quote: Je kan ook 'Reign in Blood' draaien en playbacken... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
vrij geregeld dus we gaan erbij zijn carcasstrid |
|
quote: Tja, we spelen in R'dam. Dan kan niet zonder jou hee... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
hehe... inderdaad!! carcasstrid |
|
quote: Ik neem mijn geliefde twee basstrommeltjes wel mee. Als iemand anders twee toms, floor, en bekkenstands mee kan nemen, dan ben ik uit de brand. [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 18-07-2005 17:46] |
|
Ik heb al weer zin in oefenen donderdag hoor! |
|
Dat zal wel weer gezellig worden, ja ! Jammer dat Madthijs er niet zal zijn. |
|
Idd ja, maar gezellig zal het zeker wel worden. |
|
Hoerenzooi, Rotterdam is best een stukkie voor een doordeweekse avond. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Maar het is het wel waard hoor |
|
Ja, dat geloof ik best, maar toch.. met die tijden.. ? Of ik pak de trein en kan biertjes doen, of ik pak de auto en moet nuchter blijven. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ik zou voor optie 1 gaan. En dan gezellige wat idioten van verwegdaaro meenemen |
|
Hmph, dan moet ik wel halverwege Slllleejjjoooooorrrrrr weg. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Kep er zin in!!!! Eens kijken of we wa menskes van ons verwegdaaro mee kunnen nemen!!! |
|
quote: HEERSCH! Ben ook erg benieuwd naar jullie! |
|
X-tinXtion heerscht de pannen van 't dak. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Wij ook |
|
Sleejjoooorrr ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
yess-ahhh |
|
Nog meer heersch dan! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
dus; Illusione komen!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |