|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik zeur nie, ik geef gewoon mijn vookeur!! Het was aanvankelijk zo afgesproken met Snaack.... Btw, tis ook in jouw voordeel hoor!! Kun je wat eerder aan t bier |
|
quote: hehehe, HAP! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: dat doet íe wel meer carcasstrid |
|
quote: Ik zit je ook maar wat te stangen, joh. Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie, ik ben enorm liefhebber van bay area thrash. Testament is mijn favoriet daarin ! Ik meen het echter wel dat ik als laatste spelen niet zie zitten... Dat maakt het allemaal weer zo serieus, en dat is het niet. We zijn gewoon een zooitje ongeregeld dat het leuk vindt om voor de uitzondering wat liedjes van slayer te spelen. En omdat er nog twee andere nederlandse Slayercoverbands rondlopen geeft genoeg reden om dit niet te vaak te doen. |
|
quote: Mayo dan ook blij, Femaze ook blij en nog meer mensen blij.. Cadaveria, jij moet ook komen want jawel ik zal er ook zijn! Vrij kunnen regelen Vervroegen is ook prettig, treinen enzo |
|
hehehe ok; eerst de Slayercoverband, daarna X-tinXion en als laatste Batter dan??? Ik vind t best!!! @osura; herken je tijger trekjes?? |
|
quote: hehe.. als je maar je zin krijgt heeee?!! carcasstrid |
|
Hmmss zal eens zien of ik dan wel/niet in de buurt werk.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: dan zal ik jouw spekarmpies eens ff checken carcasstrid |
|
De vraag is natuurlijk of Batter als laatste wil... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
waarom vraag je t batter niet? |
|
Snaackie, U heeft mail!! |
|
quote: Omdat m'n eigen comp gisteravond overleden is en daar hun e-mail adres op staat... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Laat Snaackie hier maar over beslissen!! Anders wordt t zeker een topic met 40 pagina's hehehe |
|
quote:Ik ook!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Twan, Wackentopic. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
hey, vandaag dan eindelijk een keertje geoefend met sleejurrr... Ging eigenlijk best goed. We zijn er geloof ik wel over uit dat dit de laatste keer is dat we slayer shit doen. Als er een vervolg is, dan doen we ook werk van andere bands. Snaack had het plan opgevat om alle bands iets vroeger te laten spelen, en dan toch in de volgorde Batter, X-tinxion, Slayor. ach ja, ik vind het allemaal best. Als we maar plezier hebben ! |
|
Geen pijn in je kadaver na het oefenen? |
|
Alleen spierpijn, maar voor de rest ging het prima. Ferry en Willem kwamen ook nog even buurten. Dus eigenlijk was Judgement Day er op jou na ! |
|
quote: kom je ook Wimmus?? |
|
quote: Ja ik kan me daar volledig in vinden en ut ging zeker niet verkeerd het oefenen was leuk !!! grtz arghoslent (kut accountjes op dezelfde pc ) [Dit bericht is gewijzigd door Madthijs op 22-07-2005 0:45] |
|
quote:nou dan ben ik er dus ook bij.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Gelezen Itt mijn verwachting vanavond duidelijkheid te hebben, wacht ik nog op bericht van Batter. Hoe dan ook: morgen zie ik degeen die dit allemaal regelt (dat ben ik dus NIET, ookal kan ik me voorstellen dat jullie die indruk wel hebben, en zo voelt het voor mij ook ...) en verwacht ik dat alles geregeld is. quote: quote: Dat lijkt mij ook ja.. En de organisatie, niet te vergeten Laten we a.u.b. voorkomen dat het er in dit topic op gaat lijken dat er hier beloftes/ afspraken etc over de praktische zaken van deze avond gemaakt gaan worden. Dat is iets tussen Nighttown en de bands me dunkt, en dat regel ik dan ook liever onderling. Dat om te voorkomen dat mensen straks teleurgesteld zijn omdat de avond niet zo ingevuld gaat worden zoals hier in dit topic voorgesteld is. Dat neemt niet weg dat ik jullie input waardeer en mee zal nemen in het overleg morgen. Ik zal proberen jullie wensen zoveel mogelijk in te willigen quote: Yeah, ging niet eens zo slecht quote: Wat mij betreft wel ja.. quote: Ja, lijkt mij een elegante oplossing. Dan zijn de bands rond 23h klaar, en is er voor de liefhebbers uiteraard nog een DJ die metöllll zal draaien. quote: Precies |
|
quote: Antwoord hierboven niet gelezen? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |