|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was leuk, jammer dat Verval en ik wat laat waren door vee op het spoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Geen idee, maar irritant was het wel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het was een heerschend feestje. Oh zo. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Koe op rails zorgt voor vertraging Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: Novum Gepubliceerd: donderdag 28 juli 2005 @ 21:52 Op het treintraject Delft-Schiedam heeft een koe vanavond voor vertraging gezorgd. Rond kwart over acht trof de machinist van een trein het dier aan op het spoor en hij besloot haar de kans te geven van het spoor af te gaan. Het duurde echter tot negen uur voordat de koe van de rails was gehaald. "Waarschijnlijk durfde niemand het dier weg te jagen", aldus een woordvoerder van ProRail verkeersinformatie. Hij meldde dat het treinverkeer kort na negenen weer volledig is hervat. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
was zeker tof |
|
quote: 1 van de weinige keren dat ik blij was zowaar al in Rotterdam te zijn :D Tjoeketjoeke naar de gezellige stad achter de duinen had gelukkig geen last meer van de BBQ. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ghehe gezellig avondje.. eff de foto's bekijken |
|
Dat was weer gezellig! Helaas moest ik met de laatste trein terug en kon ik Slayor niet helemaal meer zien en gezellig nabieren met iedereen. Maar dat doen we volgende keer dan wel... Snaack + Slayor, Thierry + Batter: Bedankt voor weer een avondje beuken. En iedereen van ZM die er was natuurlijk ook bedankt! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
en nog wat fotookes uiteraard!! X-Tinxion Slayooorrrrr!! Ratje & Snaack Ratje, Cadaveria & ondergetekende Robbemans!!!!!!!!!!!!!! Mayo, Femaze en Helmet genoeg... carcasstrid |
|
Haha verschrikkelijke foto weer haha, lijk wel zwanger (wat ik niet ben lol) humzz die foto's van mij zijn nog eff aan het resizen en dan uploaden... Jawel.. wacht en huiver........ [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-07-2005 12:10] |
|
quote: hahahhaha!!! Vooral die van Robbemans!! carcasstrid |
|
was gezellig gister Bedankt iedereen voor de toffe avond! |
|
hehe mooie neusgaten oscura But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ach jezus..... Ik hou wel vast aan de mental picture die nog op mijn netvlies zat :D Gelukkig heeft niemand foto's van mij gemaakt Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: hehe... toch een beetje aan Audiophile's verzoekje gedaan carcasstrid |
|
Het was super gezellie!!!! Snaack en de rest vd organisatie, bedankt heee Kep ook genoten van Batter en Slejoor!! Het geluid bij alle bands was alleen iets minder!! (iig op t podium!!) metolllllllllllllllll |
|
quote: Was zeker super gezellig Bedankt dat ik over je heersch setup mocht spelen kerel. Als ik later groot ben koop ik dat ook quote: Inderdaad, hoorde echt helemaal niets. Een grote ronkende brij. Na ja, je kan niet alles hebben. HUNTEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-07-2005 12:22] |
|
Haha, geniale foto's Mayo!! |
|
Leuke foto's, op die onderste is het net of je hele kleine beentjes hebt waar je op leunt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
leuke foto's mayo!! en bedankt dat je me gespaard heb!! carcasstrid |
|
quote: hahahahaha!!! inderdaad!! carcasstrid |
|
quote: En iets heel stouts gedaan hebt Misschien dat ze daarom alleen maar heel snel voorbij rende LOL Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Haha ja die weerspiegeling ja haha. Maarre waar was jij zo snel heen, heb je helemaal niet gesproken |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |