![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
we gaan zo maar eens even lunchen ![]() ![]() ![]() ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
eetse!! ![]() carcasstrid ![]() |
|
ja, ik dacht laat ik maar het goede voorbeeld geven ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: Da lijkt me een goed plan!!! ![]() thanks twin tijgertje... @Sander, we mailen ff ok!! ![]() ![]() |
|
Er wordt in de TMT gevraagd wanneer we daar weer komen, misschien samen met Cypher dan? ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
TmT? Wa's da? ![]() ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Kroeg/Zaal in Roosendaal, redelijke ruimte (150 a 200 man) en altijd stikgezellig. Misschien nog een lokale band erbij gooien en dan zal ik eens met de eigenaar gaan praten... ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
sounds like a plan ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Nog ff en dan ga ik gewoon de bands regelen voor jullie joh.. ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
manager? haha lijkt me relaxed ik vind optredens regelen niet echt van mijn favo-bezigheden(tenzij het zo gaat als hier nu in dit topic ) But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
ow.. mij lijkt het me wel leuk inderdaad.. heb hier en daar nog wel wat connecties en ik gooi gewoon mijn vrouwelijke charmes in de strijd.. kuch... ![]() carcasstrid ![]() |
|
nou ff dealtje maken dan maar he ![]() ik probeer het ook altijd met mijn vrouwelijke charmes, werkt gek genoeg niet... raar he? [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 03-08-2005 17:01] But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: das een goed plan Steef!! ![]() ![]() |
|
*Hannibal van the A-team stem* I love it when a plan comes together!! But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: hahahaha! heel vreemd ja.. maar ik zal ondertussen wel ff over de salariering nadenken dan ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |