|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
we gaan zo maar eens even lunchen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
eetse!! Wanneer gaan jullie nou eens spelen met X-Tinxion?? (ontopic.. ehehe) carcasstrid |
|
ja, ik dacht laat ik maar het goede voorbeeld geven carcasstrid |
|
quote: Da lijkt me een goed plan!!! thanks twin tijgertje... @Sander, we mailen ff ok!! |
|
Er wordt in de TMT gevraagd wanneer we daar weer komen, misschien samen met Cypher dan? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
TmT? Wa's da? en uiteraard zijn we geinteresseerd But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Kroeg/Zaal in Roosendaal, redelijke ruimte (150 a 200 man) en altijd stikgezellig. Misschien nog een lokale band erbij gooien en dan zal ik eens met de eigenaar gaan praten... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
sounds like a plan But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Nog ff en dan ga ik gewoon de bands regelen voor jullie joh.. carcasstrid |
|
manager? haha lijkt me relaxed ik vind optredens regelen niet echt van mijn favo-bezigheden(tenzij het zo gaat als hier nu in dit topic ) But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
ow.. mij lijkt het me wel leuk inderdaad.. heb hier en daar nog wel wat connecties en ik gooi gewoon mijn vrouwelijke charmes in de strijd.. kuch... carcasstrid |
|
nou ff dealtje maken dan maar he ik probeer het ook altijd met mijn vrouwelijke charmes, werkt gek genoeg niet... raar he? [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 03-08-2005 17:01] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: das een goed plan Steef!! |
|
*Hannibal van the A-team stem* I love it when a plan comes together!! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: hahahaha! heel vreemd ja.. maar ik zal ondertussen wel ff over de salariering nadenken dan carcasstrid |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina |