|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
maargoed, misschien dat je toch zonder ziekmelden erbij kan zijn!!! toch?? |
|
quote: Doe mijn best, lijkt me iig super gezellig! |
|
quote: uhuh |
|
Hee ratje, gooi je MSN eens effe aan... | Twisting the Knife into 2005! | www.x-tinxion.com | |
|
misschien ga ik ook.. ligt aan mayo Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ah de druk, de druk.. de stress |
|
Volgens mij is ratje snel naar bed gegaan toen ik vroeg of ie msn aan wilde gooien... | Twisting the Knife into 2005! | www.x-tinxion.com | |
|
quote: Tja..... Waarom moet sleejurr als laatste eigenlijk ?!? Dat vind ik maar niets, om eerlijk te zijn. Kunnen we niet als tweede spelen ?!? |
|
quote: Ik dacht dat het in eerste insantie ook de bedoeling was dat we als tweede op de bill stonden ?!?! misshien kunnen we alsnog als tweede ?? Snaack ?? |
|
Zie Yahoo-group |
|
quote: Welke? Of is die voorbehouden aan Slayor-leden? | Twisting the Knife into 2005! | www.x-tinxion.com | |
|
quote: you too !! |
|
quote: Jups, indeed !! |
|
lijkt me nie meer dan logisch om met een coverband te eindigen!!! Mensen hebben dan lekker wat bier op en kunnen dan meebleren met de songs... |
|
quote: Jij wil gewoon niet als laatste... | Twisting the Knife into 2005! | www.x-tinxion.com | |
|
quote: En gecheckt.... Eey Ratje, op zich heb je wel gelijk, maar om als laatste spelen maakt het voor mij alweer snel dat je ook goed moet zijn. En dat ben ik niet. En aangezien ik van een hoop mensen heb begrepen dat JIJ daarentegen wel goed bent, moet jij maar als laatste. |
|
OMG!!!!! ik heb ik m'n vinger gesneden, t geneest slecht aauwwwww, aaaiiiii kan op t moment nie lekker gitaarspelen.... please, mogen we als 2e?? |
|
quote: Ik vind dat X-tinxion als laatste moet spelen, echt wel.. Ohnee niet!!! Als eerste!!!! Trein enzo. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-07-2005 23:16] |
|
Ratje: ik heb je voicemail gehoord, maar mijn mob is naar de eeuwige jachtvelden (mic kapot) Kan je mij ff een mailtje sturen? |
|
We kunnen natuurlijk ook Batter als laatste laten spelen. Ratje blij, ik blij. Ratjes vinger blij, mijn rib blij.... |
|
Of, bedacht ik mij ineens, het tijdschema bijv. een half uur naar voren gooien.. Dan begint de laatste band rond half 11. |
|
Snaacksel! Kunnen wij eindelijk eens gezamenlijk het glas heffen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
|
Je herkent mij aan de roze tuinbroek, groene strohoed en de enorme zonnebloem waarmee ik binnen kom dansen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |