|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kon niet eens rennen, heb mijn enkelbanden heeeerlijk uitgerekt *momenteel manke Mayo* Oja en ik had niks stouts gedaan, ik keek alleen maar naar Peter zo van nieeeet doen!! Je waaaagt het niet, oh kut je waagt het toch wel.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-07-2005 12:28] |
|
quote: Aaaaahhhhh erop? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Door een cliënt? En ik ben nog steeds niet gespot door de MayoCam. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ehm nee, doordat ik op onverklaarbare wijze omviel oftewel misstapje en auw. |
|
quote: Dat soort dingen schijnen zich vaker voor te doen tijdens of net na een X-TinXion optreden... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Haha toffe fotoos! En zie die Robbie dan ook Gezellige avond zo te zien [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-07-2005 12:35] |
|
quote: Hmm dan was het een misstap met vooruitziende blik.. |
|
quote: Zeker met die rare trappen in die zaal. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat ging telkens ook maar net goed hahaha |
|
quote: ja.. die hebben we ff flink aangepakt.. hij moest gewoon op de foto!! carcasstrid |
|
quote: Yeah.. het moest inderdaad.. heb dr nog 1 hee. |
|
quote: heb je die schele van ons nog? carcasstrid |
|
quote: Deze waar ik heeeel eng op sta met mn psycho grijns? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-07-2005 12:41] |
|
quote: Die Heerscht!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
hahahahhaha!!! geweldig!!! carcasstrid |
|
|
|
*proest* Charming [edit]@scheel-foto [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-07-2005 12:43] |
|
mayo!!! genoeg!!! carcasstrid |
|
De overige foto's komen binnenkort ook online, maandag ofzo.. zodra ik tijd heb. |
|
quote: hahahah!! ik lig nog in een deuk hier!! Maar Ratje en ik zijn kampioen gekke bekken trekken!! @Mayo: hoeft niet ... [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 29-07-2005 12:46] carcasstrid |
|
quote: Jawel! Meer Helmet, Robbemans, Oscura, Ratje en nog een aantal foto's van de bandjes |
|
quote: haha!! jammer .. kan bijna niet wachten tot maandag!! carcasstrid |
|
quote: Woooo cuties ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Tjee, da's toch wel grappig. Nu kan ik gezichten (en in sommige gevallen ook namen) plaatsen bij de mensen hier. Allemaal door de foto's. Aan iedereen die ik geen gedag heb gezegd gister : Heuj ! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |