|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
goed punt taaie tegenwoordig in rotterdam is dat zelfs ver buiten het centrum het nog betaald parkeren is, en de delen die niet betaald parkeren zijn wil je je auto eigenlijk niet kwijt. Misschien dat het bij Snaack net geen betaald parkeren is, bij mij voor de deur iig vrij parkeren |
|
Parkeergarage? Weena is vlakbij Jammer dat het mijn vaste oefenavond met de band is anders was ik zeker ff komen kijken But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
ja dat schiet lekker op carcasstrid |
|
Tja Gratis parkeren in R'dam, dat zal niet meevallen.... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Hier ook tegenwoordig, maar alleen overdag () Gratis parkeren in R'dam.. Hmmm... De P&R's bij metrostations Capelse Brug en Kralingse Zoom, that's about it denk ik.. |
|
en niet vergeten de chipkaart op te waarderen aangezien er geen cash in de automaten kan carcasstrid |
|
quote: En da's helemaal niet ver van Nighttown.... @ Obscura, ik zal straks even snel een invalgitarist inwerken zodat ie vanavond kan invallen Wel jammer speelt niet zo heel veel metal in de buurt tegenwoordig grrr [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 28-07-2005 12:05] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ben er niet bij.... Ten eerste ben ik niet in de buurt op het moment (other side of NL)en ten 2e heb ik het niet zo op Nighttown. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 28-07-2005 12:05] |
|
quote: kijk.. jij weet hoe het werkt!! edit: soms in de baroeg he? [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 28-07-2005 12:08] carcasstrid |
|
Da's ook wel weer waar Moet ik eens in de gaten houden. Als het goed is spelen we komend seizoen zelf ook in de Baroeg But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: en we vergeten de Bibelot in Dordrecht Hoe heet die band van jou ook alweer dan? Om het maar ff in de gaten te houden [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 28-07-2005 12:16] carcasstrid |
|
quote: is ie van jouw ook opgewaardeerd assie?? Voor diegene die er vanavond zijn; tot straks!!!!!!! @snaack, bel me ff aub... |
|
Cypher (zie link in mijn sig). Maar goed we zijn een beetje off-topic.. @ Ratje Succes vanaaf man, had jullie graag ff de pannen van het dak zien trashen [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 28-07-2005 12:23] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Mob is kapot Mail? |
|
quote: nee.. er passen geen krentebollen op carcasstrid |
|
quote: dat is zm meestal! carcasstrid |
|
quote: thanks kerel!!! komt nog wel een keerke goed hoor!!! |
|
quote: Ratje, gezien? |
|
quote: Wie neemt de 2e gitaarbackline mee?? En kan onze gitarist daarover spelen (die neemt namelijk alleen zn gitaren mee, want zn amp staat bij de Popcentrale in Dordt en die is helaas een maand gesloten!!) |
|
quote: Onze gitarist neemt zijn stack mee |
|
quote: ok tot straks!! |
|
quote: Tot straks poekie |
|
Moet helaas werken tot te laat vandaag |
|
quote: Beter nog een gezamenlijke gig But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |