|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach, zaterdag service van brengen en haal door iemand die niet eens mee gaat en we komen nog camperen en voedsel consumeren daar ook. :D Alleen zorgen dat die tatoo club me niet onderkliedert terwijl ik KO lig na de Absinth bar... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Yep, voor de eerste wake up wel ja.. nu nog 2 anderen die me daarna nog willen wakker maken en ik ben prima op tijd terug in Zwolle. |
|
hehe.. das een beetje hetzelfde idee als vrijdag.. Ratje brengt en haalt me.. hij gaat serenades spelen voor me.. wat wil ik nog meer? carcasstrid |
|
quote: Ik wil als ik vrijdag weer door rotterdam stamp wel even een trap geven hoor Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Baco? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
da's te voorspelbaar nu!! haha! carcasstrid |
|
quote: Je kunt het altijd proberen, gevolgen zijn voor eigen rekening! |
|
quote: kan hij wel weer foto's posten met bulten en blauwe plekken enzo... carcasstrid |
|
quote: Dat zal pas enkele weken later zijn als Mayo weer wakker is Ik was eigenlijk van plan eens fijn heel te blijven een tijdje. Ik kan zelfs redelijk normaal lopen deze week. Ook handig dat ik dan morgen kan blijven staan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
kan je altijd nog van het bier omvallen inderdaad carcasstrid |
|
quote: Yeah rrright, lijkt me wel leuk als je een poging komt wagen eigenlijk Maar goed, tot morgen mensen.. |
|
je moet wel ff uit de trein hangen en een beetje in het midden gaan zitten hoor. anders vinden we je nooit. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Komt in orde, heb mn telefoon wel bij me.. enne oja voor degene die mij pogen te bellen, microfoontje weigert nog wel eens dienst. Sms werkt beter [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-07-2005 0:13] |
|
quote:mijn telefoon werkt wel gewoon hehehe Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
@Mayo: Kijk uit waar je voor wenst Zo eens een semi work safe shirt zoeken... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
euh... eens effe zien... Koffie + peuk nog meer koffie + nog meer peuken lunch + peuken moederbord van m'n pc ophalen in R'dam + dikke joint roken eten + peuken + koffie aankomst nighttown + dikke joint roken tot zover had ik het... en dan? oh ja, optreden natuurlijk... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Werken.. koffie, peuk.. omkleden bij Helmet, met Helmet naar R'dam.. in R'dam ons door Iron Maiden naar bestemming laten leiden.. bier. Vanaf dat punt.. zijn alle wegen te bewandelen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Werken... ZWETEN... broeder oppikken bij blaak... vreten .. smelten ... kijken of ik daarna de bar nog kan vinden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Heel de dag gitaarspelen, gitaarspelen, gitaarspelen Rond half 6 de tram pakken. Sja, dat gaat wel lukken! |
|
uitgeslapen.. nu ontbijten.. nog ff krentenbollen halen enzo.. dan onderhand maar eens richting stad.. carcasstrid |
|
Werken, werken, werken.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
noem je dat werken? carcasstrid |
|
quote: Sstttt! Ja, hartstikke zwaar werk! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: hehehe, zo moeilijk is Nighttown ook weer niet te vinden. Gewoon Centraal Station uitlopen en rechtdoor blijven lopen tot je een trambaan rechtsaf ziet gaan, die volgen en je bent er Misschien dat ik vanavond ook wel ff langskom |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |