IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Donderdag 28 juli: Batter - X-tinxion - Sleejorrr @ Nighttown, R'dam Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-07-2005 23:33 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 23:32 schreef MindlessMayo het volgende:
Wil je mij de vrijdagochtend dan ook eff wakker maken voor je weg gaat, ik moet er ook vroeg uit namelijk.

Ik wil om 8 uur aanrijden.. vroeg genoeg ?

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-07-2005 23:35 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 23:31 schreef oscura het volgende:
dat heet zelfservice inderdaad
Ook voor jou Illu

Ach, zaterdag service van brengen en haal door iemand die niet eens mee gaat en we komen nog camperen en voedsel consumeren daar ook.
:D

Alleen zorgen dat die tatoo club me niet onderkliedert terwijl ik KO lig na de Absinth bar...

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2005 23:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 23:33 schreef Illusione het volgende:
Ik wil om 8 uur aanrijden.. vroeg genoeg ?

Yep, voor de eerste wake up wel ja.. nu nog 2 anderen die me daarna nog willen wakker maken en ik ben prima op tijd terug in Zwolle.

oscura
Usericon van oscura
Posted 27-07-2005 23:37 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

hehe.. das een beetje hetzelfde idee als vrijdag.. Ratje brengt en haalt me.. hij gaat serenades spelen voor me.. wat wil ik nog meer?

carcasstrid

Argus
Usericon van Argus
Posted 27-07-2005 23:38 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 23:36 schreef MindlessMayo het volgende:
Yep, voor de eerste wake up wel ja.. nu nog 2 anderen die me daarna nog willen wakker maken en ik ben prima op tijd terug in Zwolle.

Ik wil als ik vrijdag weer door rotterdam stamp wel even een trap geven hoor

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Argus
Usericon van Argus
Posted 27-07-2005 23:38 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 23:37 schreef oscura het volgende:
hehe.. das een beetje hetzelfde idee als vrijdag.. Ratje brengt en haalt me.. hij gaat serenades spelen voor me.. wat wil ik nog meer?

Baco?

oscura
Usericon van oscura
Posted 27-07-2005 23:39 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

da's te voorspelbaar nu!! haha!

carcasstrid

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2005 23:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 23:38 schreef Argus het volgende:
Ik wil als ik vrijdag weer door rotterdam stamp wel even een trap geven hoor

Je kunt het altijd proberen, gevolgen zijn voor eigen rekening!

oscura
Usericon van oscura
Posted 27-07-2005 23:42 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 23:41 schreef MindlessMayo het volgende:
Je kunt het altijd proberen, gevolgen zijn voor eigen rekening!

kan hij wel weer foto's posten met bulten en blauwe plekken enzo...

carcasstrid

Argus
Usericon van Argus
Posted 27-07-2005 23:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 23:42 schreef oscura het volgende:
kan hij wel weer foto's posten met bulten en blauwe plekken enzo...

Dat zal pas enkele weken later zijn als Mayo weer wakker is

Ik was eigenlijk van plan eens fijn heel te blijven een tijdje. Ik kan zelfs redelijk normaal lopen deze week.

Ook handig dat ik dan morgen kan blijven staan

oscura
Usericon van oscura
Posted 27-07-2005 23:45 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

kan je altijd nog van het bier omvallen inderdaad

carcasstrid

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2005 0:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 23:43 schreef Argus het volgende:
Dat zal pas enkele weken later zijn als Mayo weer wakker is

Yeah rrright, lijkt me wel leuk als je een poging komt wagen eigenlijk

Maar goed, tot morgen mensen..

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-07-2005 0:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

je moet wel ff uit de trein hangen en een beetje in het midden gaan zitten hoor. anders vinden we je nooit.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2005 0:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 0:06 schreef Cadaveria het volgende:
je moet wel ff uit de trein hangen en een beetje in het midden gaan zitten hoor. anders vinden we je nooit.

Komt in orde, heb mn telefoon wel bij me.. enne oja voor degene die mij pogen te bellen, microfoontje weigert nog wel eens dienst. Sms werkt beter

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-07-2005 0:13]

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-07-2005 0:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 0:10 schreef MindlessMayo het volgende:
Komt in orde, heb mn telefoon wel bij me.. enne oja voor degenen die mij pogen te bellen, microfoontje weigert nog wel eens dienst. Sms werkt beter
mijn telefoon werkt wel gewoon hehehe

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Argus
Usericon van Argus
Posted 28-07-2005 8:42 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

@Mayo: Kijk uit waar je voor wenst

Zo eens een semi work safe shirt zoeken...

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 28-07-2005 9:41 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

euh... eens effe zien...

Koffie + peuk
nog meer koffie + nog meer peuken
lunch + peuken
moederbord van m'n pc ophalen in R'dam + dikke joint roken
eten + peuken + koffie
aankomst nighttown + dikke joint roken

tot zover had ik het... en dan? oh ja, optreden natuurlijk...

Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-07-2005 10:02 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Werken.. koffie, peuk.. omkleden bij Helmet, met Helmet naar R'dam.. in R'dam ons door Iron Maiden naar bestemming laten leiden.. bier. Vanaf dat punt.. zijn alle wegen te bewandelen.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Argus
Usericon van Argus
Posted 28-07-2005 10:52 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Werken... ZWETEN... broeder oppikken bij blaak... vreten .. smelten ... kijken of ik daarna de bar nog kan vinden

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-07-2005 11:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Heel de dag gitaarspelen, gitaarspelen, gitaarspelen

Rond half 6 de tram pakken.

Sja, dat gaat wel lukken!

oscura
Usericon van oscura
Posted 28-07-2005 11:46 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

uitgeslapen.. nu ontbijten.. nog ff krentenbollen halen enzo.. dan onderhand maar eens richting stad..

carcasstrid

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-07-2005 11:50 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Werken, werken, werken..

oscura
Usericon van oscura
Posted 28-07-2005 11:51 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

noem je dat werken?

carcasstrid

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-07-2005 11:51 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 11:51 schreef oscura het volgende:
noem je dat werken?

Sstttt! Ja, hartstikke zwaar werk!

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-07-2005 11:52 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 10:02 schreef Illusione het volgende:
Werken.. koffie, peuk.. omkleden bij Helmet, met Helmet naar R'dam.. in R'dam ons door Iron Maiden naar bestemming laten leiden.. bier. Vanaf dat punt.. zijn alle wegen te bewandelen.

hehehe, zo moeilijk is Nighttown ook weer niet te vinden. Gewoon Centraal Station uitlopen en rechtdoor blijven lopen tot je een trambaan rechtsaf ziet gaan, die volgen en je bent er

Misschien dat ik vanavond ook wel ff langskom

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com