IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Donderdag 28 juli: Batter - X-tinxion - Sleejorrr @ Nighttown, R'dam Vorige pagina | Volgende pagina
oscura
Usericon van oscura
Posted 29-07-2005 13:27 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 13:22 schreef Argus het volgende:
Woooo cuties !

hehe.. wij durven tenminste zo op de foto te staan!! al dat gepose elke keer...

carcasstrid

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-07-2005 13:29 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 13:27 schreef oscura het volgende:
hehe.. wij durven tenminste zo op de foto te staan!! al dat gepose elke keer...

Ik trek altijd gekke bekken hoor.....
Met mijn hoofd ook geen opgave natuurlijk

Je had de andere foto's van Levia moeten zien de vorige keer :S Die met haar en mij was nog de beste eigenlijk LOL
Mijn ogen zijn ook te snel voor de flitser. Damn bright light.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2005 14:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 13:22 schreef judge paul het volgende:
Tjee, da's toch wel grappig. Nu kan ik gezichten (en in sommige gevallen ook namen) plaatsen bij de mensen hier.

Allemaal door de foto's.

Aan iedereen die ik geen gedag heb gezegd gister : Heuj !

Heuj!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2005 15:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

@Rajacker en Iron Maiden
Slaapzak vergeten mee te nemen, die ligt nog bij jullie boven. Klein blauw ding in zakje..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-07-2005 15:15]

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-07-2005 15:26 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hehe.. vind net die CD weer terug, met handtekeningen. Alleen die van Stefan mis ik nog!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 29-07-2005 15:27 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 15:26 schreef Illusione het volgende:
Hehe.. vind net die CD weer terug, met handtekeningen. Alleen die van Stefan mis ik nog!

Waar woon je ook alweer Paul? Eindhoven of Tilburg? Tilburg is nog wel te doen namelijk voor een handtekening...

Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-07-2005 15:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 15:27 schreef Stefan het volgende:
Waar woon je ook alweer Paul? Eindhoven of Tilburg? Tilburg is nog wel te doen namelijk voor een handtekening...

Ik woon in Eindhoven en werk in Tilburg nog een tijdje. Ik kom 'm wel halen bij het volgende optreden.. als echte groupie moet ik daar weer bij zijn, natuurlijk.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 29-07-2005 15:30 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 15:27 schreef Stefan het volgende:

Oh, euh... Eindhoven voor zover ik op je site kan zien.

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 29-07-2005 15:53 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

HMMM

Die foto's

Why???????

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 29-07-2005 16:07 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 juli 2005 14:58 schreef MindlessMayo het volgende:
Heuj!

Ja, ik ben irl niet zo heel spraakzaam tegen "onbekenden".

Da's dus geen arrogantie ofzo hoor !

Alleen als ik veel bier op dan ben ik spraakzaam. Jammer dat ik dan juist vaak onzin uitkraam....

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-07-2005 16:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 16:07 schreef judge paul het volgende:

Alleen als ik veel bier op dan ben ik spraakzaam. Jammer dat ik dan juist vaak onzin uitkraam....

Dat ken ik LOL
En als je dan nog een vrouw bent dan komt er al helemaal weinig zinigs uit.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 29-07-2005 16:59 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Was een gave avond ook al heb ik alleen maar het einde van Batter gezien. Ook wat ZM'ers gezien die ik niet eerder in levende lijve had gezien.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 29-07-2005 17:01 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 16:07 schreef judge paul het volgende:

Trek het je niet aan, ik heb hetzelfde 'probleem'... Of ik zeg niks, of ik lul je de oren van je kop (wordt overigens ook niet altijd gewaardeerd). Dus ook aan iedereen die ik gisteren over het hoofd heb gezien: Heuj!

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 29-07-2005 17:01 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Robbemans, jouw avatar (toch?!?) is helemaal te gek !!!!

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 29-07-2005 17:09 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 juli 2005 17:01 schreef Stefan het volgende:
Trek het je niet aan, ik heb hetzelfde 'probleem'...

Ah, dus ik ben niet de enige. Ik bedenk me net dat ik hier op ZM ook nogal eens wat onzin uitkraam, hahaha.

Hoe dan ook, ik heb me gisteren goed vermaakt. Alleen was het optreden wel de slechtste in jaaaaren. Misschien wel de slechtste ooit. Maar ik had begrepen dat iedereen zich vermaakt had, en daar gaat het om !

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 29-07-2005 17:13 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 28 juli 2005 20:57 schreef AngelOfDeath het volgende:
X-Tinxion cd review: http://www.zwaremetalen.com/recensie/4680.html

thanks Rene!!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-07-2005 17:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zo dat was een gezellig feestje..

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-07-2005 17:20 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Dat was 't zeker.

Heb me weer uitstekend vermaakt. Maareh, toch, er moet eens in Eindhoven gespeeld worden.. dat reizen de hele tijd naar allerlei exotische plekken.. gewoon hier lekker in de stad, Effenaar ofzo!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-07-2005 17:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

nou moet je niet gaan zeggen dat je niet genoten hebt van de metro.. de grote stad en de daarbij horende dingen. kon je nog een beetje je bed uit komen paul?

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-07-2005 17:25 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

De grote stad was uiteraard een blikopener voor een echte heikneuter als mijzelf.

Nou.. ja, ik werd vanmorgen wakker gemaakt door Marjolein en Twan.. en die waren me godverdomme veelst te wakker..

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-07-2005 17:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

toen ik mayo vanochtend trof was die nog niet al te wakker.. Ik ben pas om 4 uur naar bed gegaan en om 7.00 uur stond ik al weer beneden.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-07-2005 17:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Tering.. toen lag ik nog prinsheerlijk te slapen.

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 29-07-2005 17:30 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 29 juli 2005 17:20 schreef Illusione het volgende:
Dat was 't zeker.

Heb me weer uitstekend vermaakt. Maareh, toch, er moet eens in Eindhoven gespeeld worden.. dat reizen de hele tijd naar allerlei exotische plekken.. gewoon hier lekker in de stad, Effenaar ofzo!

Miss in de Little Devil te Tilburg binnenkort!!
Twan sprak me er gister op aan...

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-07-2005 17:31 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmm.. hoe staan jullie tegenover de Pop-Ei in Eindhoven ? Geen idee hoe dat zit met gage, etcetera, maar toch.. en bij mij om de hoek ongeveer.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-07-2005 17:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 17:09 schreef judge paul het volgende:
Hoe dan ook, ik heb me gisteren goed vermaakt.

Ik ook

quote:
Alleen was het optreden wel de slechtste in jaaaaren. Misschien wel de slechtste ooit.

+1..

Ik hoorde trouwens helemaal niets over de monitors en toen ik tot 3 keer toe na een nummer om een aanpassing van de mix vroeg en er niks verbeterde gaf ik het maar op

quote:
Maar ik had begrepen dat iedereen zich vermaakt had, en daar gaat het om !

Juistem

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com