|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik trek altijd gekke bekken hoor..... Met mijn hoofd ook geen opgave natuurlijk Je had de andere foto's van Levia moeten zien de vorige keer :S Die met haar en mij was nog de beste eigenlijk LOL Mijn ogen zijn ook te snel voor de flitser. Damn bright light. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Heuj! |
|
@Rajacker en Iron Maiden Slaapzak vergeten mee te nemen, die ligt nog bij jullie boven. Klein blauw ding in zakje.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-07-2005 15:15] |
|
Hehe.. vind net die CD weer terug, met handtekeningen. Alleen die van Stefan mis ik nog! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Waar woon je ook alweer Paul? Eindhoven of Tilburg? Tilburg is nog wel te doen namelijk voor een handtekening... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Ik woon in Eindhoven en werk in Tilburg nog een tijdje. Ik kom 'm wel halen bij het volgende optreden.. als echte groupie moet ik daar weer bij zijn, natuurlijk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Oh, euh... Eindhoven voor zover ik op je site kan zien. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
HMMM Die foto's Why??????? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Ja, ik ben irl niet zo heel spraakzaam tegen "onbekenden". Da's dus geen arrogantie ofzo hoor ! Alleen als ik veel bier op dan ben ik spraakzaam. Jammer dat ik dan juist vaak onzin uitkraam.... |
|
quote: Dat ken ik LOL En als je dan nog een vrouw bent dan komt er al helemaal weinig zinigs uit. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Was een gave avond ook al heb ik alleen maar het einde van Batter gezien. Ook wat ZM'ers gezien die ik niet eerder in levende lijve had gezien. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Trek het je niet aan, ik heb hetzelfde 'probleem'... Of ik zeg niks, of ik lul je de oren van je kop (wordt overigens ook niet altijd gewaardeerd). Dus ook aan iedereen die ik gisteren over het hoofd heb gezien: Heuj! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Robbemans, jouw avatar (toch?!?) is helemaal te gek !!!! |
|
quote: Ah, dus ik ben niet de enige. Ik bedenk me net dat ik hier op ZM ook nogal eens wat onzin uitkraam, hahaha. Hoe dan ook, ik heb me gisteren goed vermaakt. Alleen was het optreden wel de slechtste in jaaaaren. Misschien wel de slechtste ooit. Maar ik had begrepen dat iedereen zich vermaakt had, en daar gaat het om ! |
|
quote: thanks Rene!! |
|
zo dat was een gezellig feestje.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat was 't zeker. Heb me weer uitstekend vermaakt. Maareh, toch, er moet eens in Eindhoven gespeeld worden.. dat reizen de hele tijd naar allerlei exotische plekken.. gewoon hier lekker in de stad, Effenaar ofzo! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
nou moet je niet gaan zeggen dat je niet genoten hebt van de metro.. de grote stad en de daarbij horende dingen. kon je nog een beetje je bed uit komen paul? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De grote stad was uiteraard een blikopener voor een echte heikneuter als mijzelf. Nou.. ja, ik werd vanmorgen wakker gemaakt door Marjolein en Twan.. en die waren me godverdomme veelst te wakker.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
toen ik mayo vanochtend trof was die nog niet al te wakker.. Ik ben pas om 4 uur naar bed gegaan en om 7.00 uur stond ik al weer beneden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tering.. toen lag ik nog prinsheerlijk te slapen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Miss in de Little Devil te Tilburg binnenkort!! Twan sprak me er gister op aan... |
|
Hmm.. hoe staan jullie tegenover de Pop-Ei in Eindhoven ? Geen idee hoe dat zit met gage, etcetera, maar toch.. en bij mij om de hoek ongeveer. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik ook quote: +1.. Ik hoorde trouwens helemaal niets over de monitors en toen ik tot 3 keer toe na een nummer om een aanpassing van de mix vroeg en er niks verbeterde gaf ik het maar op quote: Juistem |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |