|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat neem ik graag voor lief. Beter dan midden in de nacht, tijdens jullie optreden, de trein moeten gaan pakken. En veul gezellie-er! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ah this is the night.. *kuchkuch* is het een soort van after graspop bijeenkomst, nu men de stem weer terug gevonden heeft? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-07-2005 18:47] |
|
Ik hoop van harte dat Raj zijn machtige roep zal laten schallen door de zaal.. 'THIS IS THE NIIIGHHTTT OF THE HUUUNNNTTTEERR!' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Jammer genoeg geen tijd om dat in te studeren met a'n allen |
|
quote: Ach, daar heb jij toch geen band voor nodig ? Alleen al de verstommende macht van jouw paarkreet vervult een zaal vol publiek met bewondering. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Maareh, had jij nog MSN of niet ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ehhh, ik ben blij dat je zo vervult bent van bewondering maar ik ben bang dat ik van de rest van het publiek tomaten toegewezen krijg [edit] PS: I.M. wil een bakje ... [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 19-07-2005 18:57] |
|
quote: Onbegrip! Puur onbegrip! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Niet nu iig. Ben alwéér aan het koken |
|
Jezus man, dat doe je verkeerd.. dat moet je een ander laten doen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja, ik weet het. Maar die is aan het puzzelen en daar niet vanaf te trekken |
|
Dan maar verrekken van de honger! Ahem On-topic: Ik heb er zin in! Niet vergeten dit keer m'n CDs mee te nemen.. ik wil handtekeningen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: LOL Ik wil best iets op je hand tekenen |
|
Een.. een.. een appeltje ?! Zou jij echt een appeltje op mijn hand willen tekenen ?! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: hehe Zou errug tof zijn als je zou komen Mayo!!! |
|
quote: Ik doe mijn best |
|
hehe, en anders ben je gewoon ziekjes heeee |
|
quote: Nee kan ik niet maken hehe |
|
niet? |
|
hehe |
|
Als een van jullie heren mij nou op het werk gaat afmelden, zeggen jullie dat je mijn papa bent en dan kan Rajacker Hunter zingen op de achtergrond voor een onheilspellend effect. |
|
quote: Dus je vader doet je doorgaans nog steeds ziek melden??? |
|
quote: Zoiets heb ik al eens gedaan in een ver verleden . Werkte goed trouwens maar dat was dan ook zonder hunter geroep. |
|
quote: |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |