|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok, Genoeg gezeken nu!!! Ieder heeft z'n zegje kunnen doen... Laten er gvd een geweldig THRASH avondje van maken!!! Metoooollllllllllllllllllllll |
|
Metöllllll \\m/ [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-07-2005 12:25] |
|
Lijsieeeeeeeeeeeeeeeeeeee; - Snaackie - Ratje - Stefan - Oscura - Mindless Mayo - Femaze - Stigmatizer vult u maar aan!! |
|
Ratje, moet ik nog krentebollen halen?? carcasstrid |
|
- Snaackie - Ratje - Stefan - Oscura - Mindless Mayo - Femaze - Stigmatizer - Illusione Present! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ehh als checken inhoudt 'er een biertje aan vast maken aan de hand zijde', dan mag dat best hoor Alleen moet ik geen meeting hebben zoals vandaag. *Kuch.. blauw overhemd, glimmende schoenen en 2 laptops...* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:En mij er niet even alvast bij zetten he? Grmbl.. - Snaackie - Ratje - Stefan - Oscura - Mindless Mayo - Femaze - Stigmatizer - Illusione - Helmet Even zien hoe ik dat met eten doe, volgens mij moet er vrij rap vanuit 't werk richting R'dam vertrokken worden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Twan, ik pak waarschijnlijk de auto vanuit Tilburg naar Rotterdam na vijven, dus je kan mee heen rijden. Ik ga pas vrijdagochtend terug, dus terug moet je zelf iets regelen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Oh hee, dat zou handig zijn! In R'dam wat eten dan? Dan trein ik in m'n eentje wel terug I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Voer in Rotterdam is een bijzonder fijne optie. Dan mag jij je dondermiddag melden bij m'n werk. Oh ja, effe kijken of ik een spijkerbroek enzo kan meenemen.. niet zoveel de hele avond in pak rond te lopen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nee, tis me te ver weg. |
|
quote: ja hoor en ik hou van baco carcasstrid |
|
quote:Die preciese coordinatie mailen we wel.. ik kom niet veel verder dan Ringbaan-West. Als ik er langs fiets zie ik vast wel welke verzekeraar daar zit, maar da's een wat vreemde werkwijze I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
- Snaackie - Ratje - Stefan - Oscura - Mindless Mayo - Femaze - Stigmatizer - Illusione - Helmet - valkyrian |
|
quote:Een blauw overhemd, poehee! Het moet niet gekker worden, tsk, tsk. - Snaackie - Ratje - Stefan - Oscura - Mindless Mayo - Femaze - Stigmatizer - Illusione - Helmet - valkyrian - M.! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: yep, en cola light hee hahahahahaha |
|
quote: drink je die zooi nou nog steeds? [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 22-07-2005 17:51] carcasstrid |
|
quote: Zal het lijstje wat aanvullen: - Snaackie - Ratje - Stefan - Oscura - Mindless Mayo - Femaze - Stigmatizer - Illusione - Helmet - valkyrian - M.! - JaneDoe - Rajackar - Judge Paul - Madthijs - Agroslent (ofzo) |
|
Zeg Snaackie, ff terugkomend op mn mailtje, hoelaat moeten we eigenlijk daar zijn??? Grtz, Je lieve ratje [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 22-07-2005 20:00] |
|
- Snaackie - Ratje - Stefan - Oscura - Mindless Mayo - Femaze - Stigmatizer - Illusione - Helmet - valkyrian - M.! - JaneDoe - Rajackar - Judge Paul - Madthijs - Agroslent (ofzo) - Jester666 Weten mensen trouwens ook of het daar afgezet is ivm zomer carnaval R'dam (28,29 en 30juli...) kan je er dan nog makkelijk komen met den auto? lullig om je complete kit mee te sjouwen over R'dam CS... [Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 22-07-2005 20:13] |
|
quote: En dan mij vergeten. tss...had beter van je verwacht. offtopic : Nog fondlecorpse cdtje kopen ?? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Da's een goeie vraag, maar dat gaan we effe uitzoeken... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
@Ratje: ik bel je in de loop van de dag. Nog geen idee nl., maar ik vermoed dat we rond 19h aanwezig moeten zijn. Zal ook nog ff vragen of Nighttown wat te kanen regelt voor de bands. Volgens mij wel, althans, ik hoop het, want dat is errug goed daar! @Jester666 (long time no see ) Op de site van de RET zag ik dat de trams vrijdag 29 en zaterdag 30 een andere route rijden. Het zomercarnaval zelf is op 30 juli. Dussuh: afgezien van de standaard chaos op de Kruiskade zou je gewoon bij Nighttown moeten kunnen komen. Ik denk dat het handig is je spullen te droppen bij Nighttown en je auto dan in een parkeergarage te donderen, bij de Doelen zitten er 2 en dat is 500m lopen quote: Je mag jezelf lekker in het lijstje zetten, slet quote: I already have, Bas kwam er mee aan zetten (From beyond the crypt] |
|
heel misschien dat ik ook wel ff kom buurten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |