IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Donderdag 28 juli: Batter - X-tinxion - Sleejorrr @ Nighttown, R'dam Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-07-2005 12:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 8:40 schreef Stefan het volgende:
Antwoord hierboven niet gelezen?

Jawohl, mein Herr..

Maar goed, daar gaat het mij niet om. Zie het verhaal dat ik gepost heb

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 22-07-2005 12:23 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Ok,

Genoeg gezeken nu!!!

Ieder heeft z'n zegje kunnen doen...

Laten er gvd een geweldig THRASH avondje van maken!!!

Metoooollllllllllllllllllllll

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-07-2005 12:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Metöllllll \\m/

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-07-2005 12:25]

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 22-07-2005 12:27 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Lijsieeeeeeeeeeeeeeeeeeee;

- Snaackie
- Ratje
- Stefan
- Oscura
- Mindless Mayo
- Femaze
- Stigmatizer

vult u maar aan!!

oscura
Usericon van oscura
Posted 22-07-2005 12:56 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Ratje, moet ik nog krentebollen halen??

carcasstrid

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-07-2005 12:56 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

- Snaackie
- Ratje
- Stefan
- Oscura
- Mindless Mayo
- Femaze
- Stigmatizer
- Illusione

Present!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-07-2005 13:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 19:00 schreef oscura het volgende:
dan zal ik jouw spekarmpies eens ff checken

Ehh als checken inhoudt 'er een biertje aan vast maken aan de hand zijde', dan mag dat best hoor

Alleen moet ik geen meeting hebben zoals vandaag. *Kuch.. blauw overhemd, glimmende schoenen en 2 laptops...*

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-07-2005 13:09 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 juli 2005 12:56 schreef Illusione het volgende:
- Snaackie
- Ratje
- Stefan
- Oscura
- Mindless Mayo
- Femaze
- Stigmatizer
- Illusione

Present!
En mij er niet even alvast bij zetten he? Grmbl..

- Snaackie
- Ratje
- Stefan
- Oscura
- Mindless Mayo
- Femaze
- Stigmatizer
- Illusione
- Helmet

Even zien hoe ik dat met eten doe, volgens mij moet er vrij rap vanuit 't werk richting R'dam vertrokken worden.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-07-2005 13:10 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Twan, ik pak waarschijnlijk de auto vanuit Tilburg naar Rotterdam na vijven, dus je kan mee heen rijden. Ik ga pas vrijdagochtend terug, dus terug moet je zelf iets regelen.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-07-2005 13:12 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 juli 2005 13:10 schreef Illusione het volgende:
Twan, ik pak waarschijnlijk de auto vanuit Tilburg naar Rotterdam na vijven, dus je kan mee heen rijden. Ik ga pas vrijdagochtend terug, dus terug moet je zelf iets regelen.
Oh hee, dat zou handig zijn! In R'dam wat eten dan?

Dan trein ik in m'n eentje wel terug

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-07-2005 13:13 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Voer in Rotterdam is een bijzonder fijne optie. Dan mag jij je dondermiddag melden bij m'n werk.

Oh ja, effe kijken of ik een spijkerbroek enzo kan meenemen.. niet zoveel de hele avond in pak rond te lopen.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 22-07-2005 13:18 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juli 2005 0:09 schreef ratje het volgende:
kom je ook Wimmus??

Nee, tis me te ver weg.

oscura
Usericon van oscura
Posted 22-07-2005 14:15 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 13:04 schreef Argus het volgende:
Ehh als checken inhoudt 'er een biertje aan vast maken aan de hand zijde', dan mag dat best hoor

Alleen moet ik geen meeting hebben zoals vandaag. *Kuch.. blauw overhemd, glimmende schoenen en 2 laptops...*

ja hoor en ik hou van baco

carcasstrid

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-07-2005 14:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 juli 2005 13:13 schreef Illusione het volgende:
Voer in Rotterdam is een bijzonder fijne optie. Dan mag jij je dondermiddag melden bij m'n werk.
Die preciese coordinatie mailen we wel.. ik kom niet veel verder dan Ringbaan-West. Als ik er langs fiets zie ik vast wel welke verzekeraar daar zit, maar da's een wat vreemde werkwijze

valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 22-07-2005 16:12 by valkyrian Wijzig reactieProfiel van valkyrianQuote dit bericht

- Snaackie
- Ratje
- Stefan
- Oscura
- Mindless Mayo
- Femaze
- Stigmatizer
- Illusione
- Helmet
- valkyrian

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-07-2005 16:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 13:04 schreef Argus het volgende:

Een blauw overhemd, poehee! Het moet niet gekker worden, tsk, tsk.

- Snaackie
- Ratje
- Stefan
- Oscura
- Mindless Mayo
- Femaze
- Stigmatizer
- Illusione
- Helmet
- valkyrian
- M.!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 22-07-2005 17:38 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 22 juli 2005 12:56 schreef oscura het volgende:
Ratje, moet ik nog krentebollen halen??

yep, en cola light hee hahahahahaha

oscura
Usericon van oscura
Posted 22-07-2005 17:50 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 17:38 schreef ratje het volgende:
yep, en cola light hee hahahahahaha

drink je die zooi nou nog steeds?

[Dit bericht is gewijzigd door oscura op 22-07-2005 17:51]

carcasstrid

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-07-2005 18:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 16:30 schreef M. het volgende:
Een blauw overhemd, poehee! Het moet niet gekker worden, tsk, tsk.

- Snaackie
- Ratje
- Stefan
- Oscura
- Mindless Mayo
- Femaze
- Stigmatizer
- Illusione
- Helmet
- valkyrian
- M.!

Zal het lijstje wat aanvullen:
- Snaackie
- Ratje
- Stefan
- Oscura
- Mindless Mayo
- Femaze
- Stigmatizer
- Illusione
- Helmet
- valkyrian
- M.!
- JaneDoe
- Rajackar
- Judge Paul
- Madthijs
- Agroslent (ofzo)

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 22-07-2005 19:56 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Zeg Snaackie, ff terugkomend op mn mailtje, hoelaat moeten we eigenlijk daar zijn???

Grtz,

Je lieve ratje

[Dit bericht is gewijzigd door ratje op 22-07-2005 20:00]

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 22-07-2005 20:03 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

- Snaackie
- Ratje
- Stefan
- Oscura
- Mindless Mayo
- Femaze
- Stigmatizer
- Illusione
- Helmet
- valkyrian
- M.!
- JaneDoe
- Rajackar
- Judge Paul
- Madthijs
- Agroslent (ofzo)
- Jester666

Weten mensen trouwens ook of het daar afgezet is ivm zomer carnaval R'dam (28,29 en 30juli...) kan je er dan nog makkelijk komen met den auto? lullig om je complete kit mee te sjouwen over R'dam CS...

[Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 22-07-2005 20:13]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-07-2005 21:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 18:35 schreef Snaack het volgende:

Zal het lijstje wat aanvullen:
- Snaackie
- Ratje
- Stefan
- Oscura
- Mindless Mayo
- Femaze
- Stigmatizer
- Illusione
- Helmet
- valkyrian
- M.!
- JaneDoe
- Rajackar
- Judge Paul
- Madthijs
- Agroslent (ofzo)

En dan mij vergeten. tss...had beter van je verwacht. offtopic : Nog fondlecorpse cdtje kopen ??

Fuck the world and fuck you

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 23-07-2005 7:27 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 20:03 schreef Jester666 het volgende:Weten mensen trouwens ook of het daar afgezet is ivm zomer carnaval R'dam (28,29 en 30juli...) kan je er dan nog makkelijk komen met den auto? lullig om je complete kit mee te sjouwen over R'dam CS...

Da's een goeie vraag, maar dat gaan we effe uitzoeken...

Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-07-2005 12:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

@Ratje: ik bel je in de loop van de dag. Nog geen idee nl., maar ik vermoed dat we rond 19h aanwezig moeten zijn.

Zal ook nog ff vragen of Nighttown wat te kanen regelt voor de bands. Volgens mij wel, althans, ik hoop het, want dat is errug goed daar!

@Jester666 (long time no see )

Op de site van de RET zag ik dat de trams vrijdag 29 en zaterdag 30 een andere route rijden. Het zomercarnaval zelf is op 30 juli.

Dussuh: afgezien van de standaard chaos op de Kruiskade zou je gewoon bij Nighttown moeten kunnen komen.

Ik denk dat het handig is je spullen te droppen bij Nighttown en je auto dan in een parkeergarage te donderen, bij de Doelen zitten er 2 en dat is 500m lopen

quote:
Op 22 juli 2005 21:47 schreef mental het volgende:
En dan mij vergeten. tss...had beter van je verwacht.

Je mag jezelf lekker in het lijstje zetten, slet

quote:
offtopic : Nog fondlecorpse cdtje kopen ??

I already have, Bas kwam er mee aan zetten (From beyond the crypt]

invictis
Usericon van invictis
Posted 23-07-2005 14:22 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

heel misschien dat ik ook wel ff kom buurten

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com