|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:okee. vind je het niet erg?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Op perron 1 zijn slaap plekken zat Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Vind het saai om alleen te moeten eten maar goed, tis niet anders. Verder niet hoor, ik vermaak me wel. |
|
quote:ik eet wel een broodje falafel mee hoor Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja maar dan kun je niet mee hunter schreeuwen in rotterdam |
|
quote: Dubbel eten? Ilusione enzo wilde ook al wat gaan eten maar dan half uur eerder. |
|
quote: Hmm ja das ook weer zo.. Maarre.. vertel eens, wat voor tenten heeft Rotterdam waar het een beetje uit te houden valt dan? |
|
quote: Twijfelaar is prima te doen en Snaack weet er nog meer dan genoeg want hij is professioneel alchoholist En met een beetje groep neem je ook zo een kroeg over Kom mee joh! |
|
Ik vreet wel thuis, makkelijker Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:pik je me dan op bij alexander? 17.37 uur kom ik daar aan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: FF wachten wat mayo doet. Kunnen jullie niet gewoon samen wat later gaan? |
|
Verval en ik zitten te twijfelen. Ik moet de volgende dag pas om 16 uur beginnen maar Verval om 8 uur. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 27-07-2005 18:39] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
heb er zin an! eerst even wat indrinken in de ierse pub en daarna naar nighttown, eten is ondergeschikt (bier staat immers toch gelijk aan 2 bruine boterhammen dus.......) |
|
Ik zie lange verhalen allemaal.. bellen jullie maar als jullie eruit zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:ik vind alles best, maar mayo kan er pas om 19.00 uur zijn.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jij hebt al een deal met IM Ik haal die andere idioten op quote: Jullie zitten aan elkaar vast? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 27-07-2005 18:46] |
|
quote: ik ben op tijd hoor Paulus!! |
|
quote: Wiiii. Oh ja, ik heb al een deal, da's waar ook. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ik wou net zeggen, wij kunnen net zo goed eerst voor een vochtige versnapering gaan en een half uur later eten wellicht? Dan is iedereen present en dat is wel zo gezellig! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gezellig! Kan ik ook nog ergens aanhaken bij eten/drinken? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tuurlijk. Is er ondertussen iemand die mijn nummer NIET heeft ? Helmet en mijzelf zijn tussen 6 en kwart over 6 in het Rotterdamse. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Heb je weer een ander?? [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 27-07-2005 19:04] |
|
quote: Je weet toch dat JIJ mijn liefste oogappeltje bent Ratje! Edit: En hoezo, 'weer' ?! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 27-07-2005 19:04] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: WAAR dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |