|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ghehe.. neem vooral je eigen voedsel mee Kleine zaal? |
|
Nee, in het immer gezellige theater. Is een Rock Infuus avond.. |
|
quote: Gaaaf!! Jammer dat ik moet werken de dag erna, anders wel willen komen kijken. |
|
Je hebt nu nog genoeg tijd om vrij te vragen.... |
|
quote: Ghehe heb al voldoende vrij gevraagd de laatste tijd bovendien geen inval voor deze dagen. Zijn mijn vaste dagen en de client kan niet thuis blijven zitten haha. |
|
I'll be there!!! @Mayo, was jij nie ziek die vrijdag?? |
|
quote: Nee joh, moet ik vrijdjag en zaterdag ook de hele dag binnen verschuilen en dat kan niet |
|
Niet dat t iemand ook maar een drol zal kunnen schelen, maar goed... ik ben d'r ook. Fuck the world and fuck you |
|
Gôh, verrassing, ik zal er ook zijn |
|
shit, da's balen. Fuck the world and fuck you |
|
Nou vooruit, dan kom ik ook wel... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: STFU, Donnie! |
|
quote: Nu blijf ik denk ik maar thuis |
|
Hoerige haarballen! Dat wordt gezellig! |
|
@Snaack: Nog een logo nodig voor de vlieger? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
*kick* Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ik heb al een logo van jullie site getrokken die ik ge-edit heb... Mocht je een logo op drukkwaliteit hebben, is dat wel handig btw.. |
|
Hee Snaack0r, is er iets van een tijdschema ofzo? Wellicht kan ik even een gezelligheidsverschijning maken en de laatste trein terug naar Tilburg nemen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Onder voorbehoud: 20h: deur open 21h00 - 21h45: Batter 22h00 - 22h45: X-tinxion 23h00 - 23h45: Sleejur |
|
quote: Hoe zit het met de backline? Of heb je dat al aan Ratje doorgegeven? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: teriiinnngg Snaackster das veel te laat hoor eer dat we spelen bent ik al in slaap gepleurt hahahahahhaha |
|
quote: Ik neem iig al m'n shit mee!! |
|
Jammer dat het in Nighttown is Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Paul & Frans denk ik ook, maar hoe zit het met een eventueel drumstel Snaack? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Wordt door de andere bands verzorgd!! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Volgende pagina |